< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Dont Click Here

*NOVO*

Traffic Counter
Game Cube Online Rentals
















Blogovi koje posječujem

Nik@
K@rl@
@lb@
dOrO
iv@n@ & dor@
T@nj@ ¨
_Pelic_¨
_S@ndr@_¨

O MENI........

IME:Petra
PREZIME:........
NADIMAK:pepa,pepolly,pepač
DATUM ROĐENJA:3.1.9?
OBITELJ:sestra tamara,starci,pas
NAJ FRENDOVI:Nikić,Ena,karla
ŠKOLA:o.š.marije i Line
VOLIM:jest,pit,frendove,gnjavit ljude(Niku),spavat........
MRZIM:kurve,umišljene,lezbe,drukere...
ANTITALENT:balet(apsolutno)
TALENT:za sve sportove s loptom
HOBI:tenis........
LJUBAV:.......(tajna)
OVAKO IZGLEDAM:(kako da ne)
blog layouts

blog layouts



adopt your own virtual pet!


subota, 14.10.2006.

kazna....hehe

hy.....:)ljudovi.....kako ste , škola????'ljubav???frendovi???
evo kod mene ovo šta sam nabrojala je koma...
..osim ljubavi..
.hehe,al neču pojedinosti ,
evo ove dane nisam bila niš na kompu
,jer sam ko fol u kazni,jer je tek počela školska godina
i več imam brdo komada,uzelo su mi mob i
nesmijem na komp,aj su sad oni išli u trst ,
trebala sam s njima, ial mi se nije dalo,pa odma na komp.
i tako kod mene ima fuuuul puno novost
al mise neda sad pisat,
a i uglavnom nisu za javnos,pa onda niš,,,,
evo mi na kraju ovog mjeseca
idemo na izlet u LIKU...(sa školom)..
ke banana ''a??još ne znam niš,,,
ni skim ču sjedit u busu ni niš...al ima vremena
..hehe...
evo ljudi ja sam vam se javila
,a sad vi meni....
.tako da oču puuuuno komentara..

.pozz 'n' kiss



| komentari (22) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

˘˘I will always love you˘˘