subota, 21.10.2006.

...

ajd reko kad već nemam pametnijeg posla, da napišem post,,.

al baš i nemam puno za pisati,,
nije se posebno ništa dogodilo novo, osim ocjena, a to vas baš i ne zanima,,..
u prošlu subotu sam bila vani, na martininom rođendanu,, bilo je ok.
prvo sam bila kod nje, onda s andrejom otišla na borac, poslje toga u time, a kad su se svi razišli davor i ja se otišli šetat.. (on i ja smo super,, sve nam je bolje,, uživam..)

i tak je prošo cijeli tjedan,,
danas nisam bila vani, jer mi se nije dalo a i stara mi sere (neznam zašt)..
bila sam se samo navečer prošetati s davorom po gradu malo,, i tak..

stavila sam novi dizajn,kao što vidite,meni se sviđa,,i vjerujem da će ovaj malo duže potrajat..

kupila sam si nove prejebene čizme i zakon hlače,, hepi bit,,..

et, ljudi, nemojte reć da nisam napisala post, mada je šugav,, nemam inspiracije.
aj uživajte!
poooz

23:37 | Komentraj (17) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:..:moo_ bu-hu:.. Dizajn by:Freaky Layouts