nedjelja, 17.09.2006.

...

opet novi dizajn (bolji)...

šta da vam kažem, škola-koma.
ono, dosadno mi je opet iste stvari slušat,al preživjeti ću.

prošli vikend sam bila kod maje u sl.brodu pa smo izašle u subotu van.
bilo je ok, malo cuge,plesa i sve super.
i ovu subotu sam izašla. bila na tomislavovom rođendanu,
prvo pili u dvorcu i poslije otišli do blue moona.
upoznala sam puno novih ljudi, i bila sa osobama s kojima nikad
ne izlazim i na mjestima na koja nikad ne izlazim.
kad bolje razmislim, jako mi je to pasalo, jer mislim da mi je
potrebna promjena u životu (novi ljudi,nova mjesta).
poslije smo otišli do camparia i na kraju do paradiza(neznam kako se piše).
naplesala se ...

ugl,, sve 5.

pusa svima
kiss

23:14 | Komentraj (3) | Printaj | #

<< Arhiva >>

Copyright by:..:moo_ bu-hu:.. Dizajn by:Freaky Layouts