Ljeto...

Bok svima.
Ok,sada je u mom životu sve zapleteno.
Da vam sve objasnim.
Kao prvo,ja nisam peder.Meni su oni ljigavi,gade mi se i najrađe bi da svi nestanu sa Zemlje.
Ja ih mrzim.
Ovo kažem zato,jer neki misle da sam peder,samo zato što slušam Befour.E pa,nisam.
Dalje,promjenio sam dizajn.To sam učinio zato jer mi je ovaj već dosadio,a i malo sam previše obmanjen njima.
Zato sam promjenio dizajn,i to u svoj stari dizajn.
To su uglavnom sve promjene.
A sada da vam malo prepričam što se je sve dogodilo.
Imao sam 3 predmeta za ispraviti:biologiju,latinski i geografiju.
Biologiju i latinski sam ispravio u četvrtak.
Ali geografija...
Ovi reljefi su mi ušli u jedno uho,i izašli na drugo.
Ali,uspio sam.
I na kraju sam prošao sa 3...ok,ali moglo je biti i bolje.
Ja sam samo sretan što nemam ništa negativno.
I onda samo išli u Zadar na 4 dana.
Jednom riječju:užas.
Bilo je grozno.
Hostel je bio katastrofa,morali smo raditi...
I kao vrhunac svega,sva 3 moja cimera su dobili upalu grla.
Pa daj ajde...
Ali su večere bile zabavne.
Prvu večer smo nas 4 išli do Zadra.
Ok,hodali smo sat i pol,pa smo onda našli jednu pizzeriju.
Pa dok smo još došli do hostela...
Ja sam bio mrtav umoran,pa sam odmah išao spavati,ali sam zaspao tek oko 2.
I drugi dan smo počeli sa poslom.
Radili smo od 9 do 1,i od 3 do 4.
Cimeri su otišli kod kuma,a ja sam čitao.
Navečer su me cure pozvale van,pa smo išli do luna parka.
I sada znam zašto kažu žena za volanom...ma šalim se.
Bili smo u autićima za sudaranje,i ja sam bio suvozač.
Vozačica je bila moja frendica,i bilo nam je super.
Smijali smo se,sudarali smo se...
I onda smo išli na pizzu.
I onda su došli cimeri,i rekli su da im nije dobro.
Kada sam se vratio,išao sam odmah spavati.
I zadnji dan sam bio uglavnom u sobi,i još su bile i cure,pa smo se zezali i slušali glazbu.
Slijedeći dan smo išli doma.
A bus nam je kasnio 30 minutamad.
Ali smo došli na vrijeme doma.
Eto,to je to od mene.
Želim vam ugodne ljetne praznike,i ne znam kada ću vam se javiti.
Ipak,za kraj imam nešto.
Morning Musume Hand Made City.



Bok.


29.06.2008. u 13:54 sati | 222 Komentara | Print | Link | Na vrh

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Ožujak 2009 (3)
Veljača 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (3)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (11)
Ožujak 2008 (28)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

O mom blogu

Tu ću pisati o Befouru,meni,školi,prijateljima i tak.








MusicPlaylist

Blogovi koje čitam i koji su super

Marina
Mateja
Sjajni dizajni
Stranica od beFour-a
Iki
Svemoguća Iki
Jana
Matea
Iva
Niky
Gab i Bita
Tri super frendice
Anja
Kikeci
Mihaela
Panceta iz frižidera
Eni
Antichrist
Ana
Trisha
Sanja
Rodijaci
Andriana

O meni

Dakle,zovem se Josip,imam 16 godina.Idem u gimnaziju,ali neću reći kojunaughty..Nemam curu.Dakle,ako je koja dama zainteresirana...slobodan sam.Volim čitati knjige,pogotovo one fantasy knjige,kao Harry Potter i Polarno svijetlo.Volim ići u kino sa frendovima i tak.No,stvarno volim slušati grupu Befour,i izvještavat ću njihove fanove kada bi mogao izaći novi album li tako nešto.Ja volim jesti,ali ne baš toliko opet...umjereno.Volim se družit s prijateljima i tak.Ne volim glupe umišljenike koji su tako umišljeni da to čovjek ne može vjerovat.Dalje,ne volim frustrirane ljude,kada me netko ogovara i takve stvari.To je za sada to,i zabranjujem tam nekim tipovima koji nemaju nikakvog posla da me tu ogovaraju.E,i ako me anonomci ogovaraju,zabranit ću im pristup.Njih ne volim.E da,i fakat ne podnosim jednog lika iz razreda...neopisiv je.Neću stavit svoju sliku,ali možete očekivati slike od beFour-a.Najbolje pjesme:Magic Melody,Zero Gravity,Bye Bye Baby,Cherry Babe,How Do You Do,Fly Around The World,Crystal Wonderland,Sweet Litle Bells,Somethimes Dreams Come True,i tako dalje.To jest,meni su sve pjesme od Befoura super,ali mi ih se neda sve napisati,jer ih sveukupno ima 41.I primjetite da piše kod slike od Befoura We STAY United,a zapravo bi trebalo pisati We STAND United.Eto,to je sve.
Volim:svoju obitelj,svoga psa,svoju gimnaziju,svoj razred,svoje prijatelje,biti vani i vukove.Nemojte se začuditi za vukove,jer su mi jako simpatićni.
Ne volim:umišljene bogate ljude,hvalisavce,bahatune i takve osobe.
Najfrendice:Sandra,Marina i Petra.
Najfrendovi:Borna,Matej i Matej.
Msn dajem na upit.
Slušam:
-Befour

-Morning Musume

-Leona Lewis

To slušam,i ja njih sve obožavam,jer su jedinstveni.
Ako vas još što zanima,samo me pitajte.
To je tosretantuzannocrybeljzubocoolroflkissrolleyeswinkyeseeknonobangburninmaddeadgreedyheadbangmadmouthwashnaughtynutpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzalivensmijehpuknucunjamifinonamcormahludhrvatskazujopjevalaze
Pozdrav.

Ostale stvari

Tu ću stavljati slike i takve stvari.
befourfanblog.blog.hr


I ovo je moj banner.
befour
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
befour ava
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Ovu sliku je Sandra nacrtala.
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic
Ova je malo mutna.
Image Hosted by ImageShack.us

I evo vam par slika od Befour-a.Kak su dooooobri...Ja ih obožavam.
Live Your Dream
Strophe 1
OH YOU, YOU’RE THE REASON WE ARE STRONG
AND WE KNOW WE CARRY ON FOREVER, NOW OR NEVER,
IT’S OUR DESTINY

OH WE, WE BELIEVE IN WHAT WE SEE
AND WE KNOW THAT WE BELONG TOGETHER TIL FOREVER,
FOR ETERNITY

Refrain
LIVE YOUR DREAM DON’T DREAM YOUR LIFE
YOU BETTER LET YOUR DREAM SURVIVE
KEEP THE MAGIC OF THE MOMENT FOR ETERNITY
LIVE YOUR DREAM DON’T DREAM YOUR LIFE
I’M SURE YOU KNOW WHAT’S WRONG, WHAT’S RIGHT
TAKE THE MAGIC STEP TO NOWHERE, FACE REALITY

Strophe 2
OH YOU, THERE’S A HERO IN YOUR HEART
SO LET’S TRY A BRAND NEW START, YOU MAKE IT, YOU WILL TAKE IT,
DO IT JUST FOR ME

OH I, I WAS SOMETIMES SO ALONE, COULDN’T MAKE IT ON MY OWN,
LET’S CHASE IT, YOU CAN FACE IT, TIME TO LIVE YOUR DREAM

Refrain
LIVE YOUR DREAM DON’T DREAM YOUR LIFE
YOU BETTER LET YOUR DREAM SURVIVE
KEEP THE MAGIC OF THE MOMENT FOR ETERNITY
LIVE YOUR DREAM DON’T DREAM YOUR LIFE
I’M SURE YOU KNOW WHAT’S WRONG, WHAT’S RIGHT
TAKE THE MAGIC STEP TO NOWHERE, FACE REALITY



All 4 One
Refrain
ALL 4 ONE AND ONE 4 ALL
WE STAND UNITED, WE STAND TALL
I KNOW IF WE ARE TOGETHER
IT HAPPENS NATURALLY


Strophe1
THIS IS OUR LIFE, AND WE’RE LIVIN OUR DREAM
COME JOIN THE RIDE, BE A PART OF OUR TEAM

WE’RE STRONGER THAN BEFORE
LOUDER THAN BEFORE
WE ARE WHAT WE ARE AND WE ARE SURE


Refrain
ALL 4 ONE AND ONE 4 ALL
WE STAND UNITED, WE STAND TALL
I KNOW IF WE ARE TOGETHER
IT HAPPENS NATURALLY

ALL 4 ONE AND ONE 4 ALL
WE ARE A TEAM, WE CLIMB THE WALLS
I KNOW TOGETHER FOREVER
WE LIVE OUR DREAM


Strophe 2
EVERYTHING CHANGED, IT’S A NEW EXPERIENCE
LIFE REARRANGED, COME AND BE ONE OF OUR FRIENDS

WE’RE FASTER THAN BEFORE
HARDER THAN BEFORE
YOU JUST HAVE TO SCREAM IF YOU WANT MORE


Refrain
ALL 4 ONE AND ONE 4 ALL
WE STAND UNITED, WE STAND TALL
I KNOW IF WE ARE TOGETHER
IT HAPPENS NATURALLY

ALL 4 ONE AND ONE 4 ALL
WE ARE A TEAM, WE CLIMB THE WALLS
I KNOW TOGETHER FOREVER
WE LIVE OUR DREAM


How Do You Do
Strophe 1
WHEN I’M GOING ON A SUMMER HOLIDAY
AND MY PLANE LEAVES TO A PLACE SO FAR AWAY
I’M SO HAPPY CAUSE IT’S TIME TO CELEBRATE
OH, I FEEL LIKE I COULD DANCE

DIFFERENT PEOPLE ALL AROUND THE GLOBE DON’T KNOW
WHAT TO SAY WHEN THERE’S A STRANGER, I WILL SHOW
THAT THERE IS A WAY YOU CAN COMMUNICATE
EVERYBODY UNDERSTANDS


Refrain
HOW DO YOU DO
YOU LIKE ME AND I LIKE YOU
COME AND TAKE ME BY THE HAND
CAUSE I WANNA BE YOUR FRIEND

HOW DO YOU DO
YOU LIKE ME AND I LIKE YOU
NOW IT’S TIME TO CELEBRATE
CAUSE I WANNA BE YOUR MATE


Strophe 2
IT’S SO EASY WHEN YOU WANT TO MAKE A FRIEND
WHEN THE SUN IS SHINING IN A DISTANT LAND
THERE’S A CERTAIN FEELING THAT SURROUNDS YOUR MIND
AND YOU FEEL LIKE YOU COULD DANCE

WHEN YOU’RE GOING TO THE SOUTH OF AFRICA
TO AMERICA OR TO AUSTRALIA
YOU’LL SEE PEOPLE OF ALL COLORS AND ALL KINDS
EVERYBODY UNDERSTANDS


Refrain
HOW DO YOU DO
YOU LIKE ME AND I LIKE YOU
COME AND TAKE ME BY THE HAND
CAUSE I WANNA BE YOUR FRIEND

HOW DO YOU DO
YOU LIKE ME AND I LIKE YOU
NOW IT’S TIME TO CELEBRATE
CAUSE I WANNA BE YOUR MAT



Little Little Love
Strophe 1
IN EVERY LIFE THERE WILL BE TIMES
WHEN YOU ARE SIMPLY HYPNOTIZED

CAUSE SOMEONE NEW JUST HIT YOUR HEART
YOU’LL GET TO LEARN LOVE FROM THE START

AND YOU’LL BE ON EACH OTHERS SIDE
BY DAY AND BY NIGHT
WELL THERE WILL BE NO NEED TO HIDE
WITH YOUR GUIDE


Refrain
GIVE A LITTLE LITTLE LOVE AND YOU’LL GET IT BACK
WHEN YOU SEE THE STARS ABOVE THERE IS NO REGRET
WITH A LITTLE LITTLE LOVE YOU WILL GET IT BACK
THE MAGIC THAT SURROUNDS YOU, YOU’LL NEVER FORGET


Strophe 2
ONE MOMENT WILL CHANGE EVERYTHING
AND YOU WILL FEEL YOUR HEART COULD SING

WHEN SOMEONE GOT A CRUSH ON YOU
YOU’LL GET TO LEARN A LOVE SO TRUE

AND YOU’LL BE ON EACH OTHERS SIDE
BY DAY AND BY NIGHT
WELL THERE WILL BE NO NEED TO HIDE
WITH YOUR GUIDE


Refrain
GIVE A LITTLE LITTLE LOVE AND YOU’LL GET IT BACK
WHEN YOU SEE THE STARS ABOVE THERE IS NO REGRET
WITH A LITTLE LITTLE LOVE YOU WILL GET IT BACK
THE MAGIC THAT SURROUNDS ME I’LL NEVER FORGET

A sada malo o njima:
Alina-Idealistica:
Visoka je 169 cm,ima plavu kosu(blond).Ona je radila sama,bez ičje pomoći.Od 14-e godine radi,da bi mogla svoje snove ostvariti.Njezin moto je "Od ničeg,ništa ne dolazi".Ljubav prema glazbi razvija u 6-oj godini na instrukcijama klavira.Za pjevanje je oduvjek bila nadarena.Za nju čvrsto stoji da hoće živjeti od glume i glazbe.Nažalost,u glumi nije dobro prošla,ali u pjevanju je uspjela.Njezin drugi san je aktivan još od malena.Želi "očisititi svijet".Planira ići iz zemlje u zemlju i tamo graditi kuće i stanove.I želi osnivati ustanovu za prava žena u africi.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Angel-Temperamentni:
Boja kose crna.Ako biste njega pitali od kada on pleše,odgovor bi bio"Plešem od rođenja".Od kada se on sjeća,pleše flamenco,hip-hop ili streetdance.Već je neko vrijeme i učitelj plesa.Veseli španjolac želi biti i kupac banki(?).Ipak,jako je emocionalan i misli srcem,a ne mozgom.On slijedi svoj san.To se najbolje vidi po tomu što je sklopio ugovor da bude bio dio Befoura.Pomoću njegovog temperamenta može posići to što želi.Njegov moto je "Carpe diem".Njegova najveća želja je da njegovi roditelji budu sretni na njega.I njegova tajna ljubav-pisanje pjesama.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Dan-okružitelj:
Visok je 180 centimetara.Boja kose je plava.Još od 12-e godine je Dan pred kamerama.Glumio je u filmu "Moje prvo čudo".I od tada je pred kamerama cijelo vrijeme.No,to nije sve.Trenirao je nogomet,hip-hop.break-,i streedance.Ostali hobiji su skateboard i jahanje.On samoga sebe smatra "originalnim pjevačem pod ušem".Cure padaju na njega.Grupu vidi kao novi izazov,poduzima sve zajedno sa njima i idu svi zajedno po turnejama.Njegov san je da na pozornici doživi pravi uspjeh.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Alina-procvatiteljica svijeta:
Visoka 165 cm.Boja kose je smeđa.Iako se na prvi pogled doima smirenom,staloženom,pogled vara.Najkasnije kada dođe na pozornicu,eksplodira kao granata.Ona je tip izvođača,cijelo vrijeme.Njoj je pozornica potrebna kao disanje.Još od malena je plesala pred zrcalom.Sa 17 godina slijedi svoj san.Sa 18 godina je već na pozornici.Nakon škole ide u SAD,i tamo pjeva,pleše i glumi.Ona putuje cijelim svijetom.Ona želi sve vidjeti,plesati i doživjeti.Odmarat će se kasnije.No,mora i držai pod kontrolom nedostajanje njene domovine Švicarske.Njena najveća želja je da život ide tako dalje,da bude tako lijep.Njezin moto je"Samo onaj tko se usudi,može nešto i doživjeti."Iako je sva slobodna,jedna stvar je važna-mentalna podrška njenih roditelja.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

I,sada sam postao i obožavatelj trilogije "Njegove tamne stvari".
Mogu vam samo reći da je ta trilogija najbolja.Izvrsna je.Savršena.I ne pretjerujem.
Dakle,ukratko o tomu:
Glavni junaci priče su djevojčica Lyra i dječak Will(on dolazi tek u drugom dijeli,ali je svjedno jako važan u daljnjoj priči).
Lyra živi u svijetu kojim vlada magisterij-to vam je crkva.
Ona dobiva aleiometar.To je naprava koja govori istinu,ali čovjek mora biti vješt u tomu.Lyra to odmah nauči.
I u tom svijetu je čovjek spojen da svojom daemonom-to vam je životinjska duša vaše duše,koja se pojavljuje u obliku životinje.
U njihovom putovanju pridružuje im se i medvjed Iorek Byrnison,vještica Serafina Pekkala i brojni drugi.
Will je ujedno i vlasnik tankog bodeža-taj bodež reže sve pred sobom.
Kasnije se sazna da je Lyra nova Eva.
Priča se kasnije zakomplicira,pa neću ići u detalje.
Pa,to je to.
Bok.