nedjelja, 30.12.2007. ♥

♥ SRETNA NOVA GODINA!!!

Ojlaaa,pipls...
Heh,javlja vam se Beep girl...Cudo zar ne...
Heh...Evo natjerala sma se da vam napisem nesto novo sto se dogada u mom zivotu...Paaa,ma nista spesil...
Evo uzivam u praznicima...Bozic prosao super....Nova dolazi,kao i sam naslov zelim vam svima sretnu NOVU GODINU....NEKA VAM SE SVE ZELJE ISPUNE...SRETNO U SKOLI,U LJUBAVI U ZDRAVLJU,MA U SVEMU...Heh...Nego da pocnem od nekud...Vec bila dva tuluma ovaj tjedan...Ma bilo je predobro...nut
Neke udarilo u glavu,neki pricali gluposti, a neki poput mene zabavljali ljude svojim pjevanjem...Hh...Jucer bila ja u Strossu....Bilo je zakon...Heh,ko svaki put...Komadi,muzika ma sve 5...Vidla ja puno poznatih ljudi..Hh... A,bas mi je bilo drago...E,ljudovi kupila si ja cipele na petu...Naravno za tulum sutra...Supac su...Joj jedva cekam...Hh...Evo ovih dana sam po sopinzima...Uzas...A da ste vidli mene i Mirnu...Jedan cetvrtak prije zavrsetka isle mi u grad....I prvo isle na zornicu,pa u grad na kavu i onda po ducanima.,...Bilo je prehebeno...Svi su nam se smijali kak cemo mi to,ali bilo je super...Joj neznam vise kaj da vam pisem...rolleyesrolleyesOvih dana je bilo mnogo rofendana...Od Sume,Tine i Hajbe,a i Maje...Hh...Nista to je u kratko to......U NOVOJ GODINI ocekujte novi post...Heh...Lolim vas sve...cerekcerekPusek...Pa pa...
wavekisskiss


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 15:48 - komentari (44) - print - SRETNA NOVA GODINA!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.