petak, 16.11.2007. ♥

♥ Heh,javlja vam se prezaposlena gimnazijalka....

Evo ljudofi ja se odlucila javit vama...Imam malo vremena za napisat post,no dobro....Kako ste mi?
Ja sam odlicno,u skoli,ma jedini komentar je taj da jedva cekam BOŽIĆ....Heh,nemate pojma kolko ja uzivam kad je taj dan...Joj sad slusam pjesme heh....Biozicne,a stvarno sam uranila,ali nema veze....Heh...U skoli,ma joj,ja nemrem vjerovat kak je to tesko.......Ali ekipa,ma nema bolje...Obozavam vas....Svi su preodlicni...Razrede lolim vas....Heh...No i moja ekipa iz vrtica,nem ado nje...Sanmo sto se jako rijetko vidamo jer nemamo vremena....Ah,bit ce bolje,nadoknadit cemo mi to...Ljubav jos nista...HEH.. .ALI BITNO JE DA JE DRUGIMA DOBRO....Ja se nadala da ce Maji doc njen dragi..,ali nije smrc....

Heh...E,KOLKO SAMA PLAVA TO JE NESTO PRESTRASNO....Svaki put se nesto osramotim u rezredu,mislim onak plava sam...Heh....A danas n fizici,da ste vidli to...Frendica iz razreda ode na plocu javit se neki razred i sad dode ona do treceg zataka i malo se zbuni...Akak ja sjedim u prvoj klupi idem ja njoj rec....I dode profa cure ima li problema,a ja ma ne samo nesto pitam....Dode cura ma da pita da napisem da nema akceleracije,e koji smijeh...Izvukli smo se....Heh...A jedan dan...Ovako c razred ima talijanski,a mi imamo njemacki-izborni...I sad odu oni nas zeznut i kazu da pita njemacki,a sve cure ono ajme kaj ce sad bit...I ja sad gledam kaj se desava i dodem ja pa ljudi oni nemaju njemacki i dodu oni pa aleluja plavuso...Heh,a kaj cu ja....Nista to je to...Idem sad...Ajde uzivajte...PUSU vam saljem veliku....Tnx na komentarima...pUsa....pOZZZ...



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.