subota, 01.09.2007. ♥

♥ Sve zahvale....Heh...

Eeee,ljudovi ovaj post cu posvetit svojim frendovima...S njima sam se tek pocela druzit ovo ljeto...
Zahvalit cu se samo onima koje sam upoznala...Hvala vam svima sto ste me primili u svoje drustvo...S puno vas s e nisam druzila prije i jako mi je drago sto smo se bolje upoznali...
rofl

Maja:ovako,Maja htjela bi ti se zahvaliti ponajvise na svim sajvetima...Hvala sto si me saslusala svaki put kad sam se trebala nekome izjadat....Ti si prava frendica zato jer znas slusat...Prije se nismo druzile i nismo se poznale....A sad dosta toga znam o tebi...Jednostavna si,dobra i jako zabavna...I da naucale ti predobro stoje....Boli te briga sto ce drugi misliti o tome..Ii JOS PUNO TOGA MOGU REC O TEBI...Nadam se da cemo se nastavi druzit i ispijat popdnevne kavice...OBOZAVA DIINAMO...dead

Mirna:he,jako mi je drago sto idemo zajedno u skolu i sto smo isti smjer...Stvarno si odlicna cura...Uvijek za zabavu...Hvala ti na svima savjetima...Jako smo se kasno pocele druzit,ali nadam se da cemo to nadoknadit ovih iducih godina...Stvarno si super,samouvjerena,dobra i zabavna i jos punooooo toga....OBOZAVA COKOLADU...njami

Tanja:hh,Tanja je super cura...Hvala ti na svim savjetima sto si mi dala,a ti znas ponajvise sto...Super si...Hvala ti sto si mi se pridruzila u pjevanju,super nam ide...HEH...Za tebe mogu rec sve pozitivno...Super si...Btw.ma mi super pjevamo sto god drugi rekli...Hvala sto si bila iskrena....Nadam se da cemo se vidat i dalje....Ma naravno da hocemo...zujo


Iva:hh,Iva,ma ti si jedna super cura....U pocetku si bila jakoo tiha,ali kad sam te upoznala shvatila sma da to nisi...HEH...PAMETNA SI ,DOBRA,ZELIS POMOCI SVIMA KOLKO MOZES....TNX NA SVIM SAVJETIMA....NADAM SE DA CEMO SE CUT...nut

Andela:heh,plavuso...Tnx na tvojim izjavama-plavim....Tnx na savjetima...Hh...Super si,dobra itd....S tobom sam krenula u prvi razred,tako da te poznam odprije...HEH...Sretno u srednjoj....Obozava Dinamo...zubo


Bosss:takoder kao za Andelu,super si ,draga,dobra...rolleyes

Omerovica:HEH,RODENA SMINKERICA...Sve najbolje...Isto kao andela i Bosss....Super ste...sretan


Jurcicka:draga cura,mlada od nas svih,ali jako pametna za svoje godine...Puno puta smo se svadale zbog gluposti i nadam se da se ne ljutis na mene....HEH...Pametna,super....nut


Tena:SUPER CURA,VOLI PLES I KOLKO SAM CULA SUPER JOJ IDE...ADAM SE DA CES POSTIC SVE STO SI HTJELA...Sretno u skoli....Super,pametna,dobra i ima predivnu kosu-hhe,hihi...greedy

Doris,jao da nema tebe sto bi ja...Ti si moja izvjestiteljica sto ce se dogodit u Tree Hill-u i O.C-U....heh...Uvijek znas spustit i to dobro...HEH...SUPER,PAMEZTNA,DOBRA I UVIJEK POBIJEDUJEM S NJOM U KARTANJU...thumbup

Hajba:super,zabavna,dobra,ma sve super....smijeh

Plavusa:s tom curom idem u razred i stvarno je super...I sjedit cu s njoom....MA SVE SUPER....plAVUSO...heh...Uzivaj...NADRUZIT CEMO SE MI OVIH GODINA....hh
wave


Neda mi se nabrajat sve decke,ali evo pozdravljam SUMU,PUHALA,BEBE,JURCICA,BRZOG,KRESU,HAJDICA,UZU,I SVE DECKE KOJE SAM ZABOPRAVILA...

Evo ljudi to bi bilo to...Svima sretno u novoj skolskoj godini...A svim prvasima zelim srecu u upoznavanju frendova...HEH...Uzivajte ljudi...PUSAM VAS...Hvala svima na komentarima...POZ....kisszubobelj





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

- 12:45 - komentari (77) - print - Sve zahvale....Heh... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.