srijeda, 01.08.2007. ♥

♥ My new life...

Ola,ljudovi...Evo i mene napokon s novim postom...Ja se vratih s mora i od bake...Bila sam na moru u Pirovcu...Ovako upisala sam se u 11.gimnaziju...Svaki dan je zezancija u slavno-poznatom vrticu...Pozz ekipi...Posto je meni sad 15.08.rodendan,a Nini 12.09.mi smo mislile napraviti neki tulum...Ali nemamo nikakav prostor,tako da ako imate kakvu ideju,javite se...Hehehe...Imam novo drustvo...Heh ma svi su oni legendarni....Joj sad srednja,ah jedva cekam....Sama sam doma...Sisterica mi je na moru kod frendice...Tako dea je cijela soba samo moja...A i komp...Uzivancija...Kod mene nema nis novo...Sve po starom...I tako...Vise neznam kaj da pisem tako da...Ovo je stvarno kratki post...HEH---)))...
OSTAVIT CU VAM SLIKICE...tNX NA KOMENTARIMA...Pusu vam veliku saljem...Nedostaje mi moja NiNUSKA...BWEEEE...Ljube brzo mi se vrati...

Pozz:Hajbu,Ninu,Maju,Tanju,Jurcice,Antoniju,Omerovicku,Andelu,Boss,Mirnu,Tenu...I sve decke i sve koje sam zaboravila...Ma sve iz vrtica...To je to od mene...Uzivajte...Pozz...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-08-01


- 11:41 - komentari (102) - print - My new life... -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.