petak, 08.06.2007. ♥

♥ Priatelji ostaju prijatelji zauvijek...

Nemozete vjerovati jelda...Ma da to sam jaaaaaa...Veliki povratak...Ljudovi jucer mi je bio poseban dan...NECETE VJEROVAT LJUDI...Vi koji me poznate....Jucer smo se Tia,Tamy,Nina i ja ponovno sastale...To vam je bilo ovako:ja se vozim u autu i primim poruku...Vidim ja da je od Tamy.ali mislim si ma za pjevanje...Btw Mateja,Tia,Tamy,Nina,Kuce,Azra i ja pjevamo za kraj skole Pjesmu Don t ever cry...I mislikm si ja da ej nesto vezano za to...Kad ono ona meni da se nademo mi svi...Ali smo se sam nasle Nina,Tia.Tamy i ja ....NIsam mogla vjerovat...Mi koje se cijelu godinu ne podnosimo...Ali oduvijek smo si bile naj...Cak smo se zvale 8 devils:Tia,Tamy,MAteja,LUCE,AZRA,NINA I DANCI....Pa smo mi glupace izbacile Danci :sorry ljube...i tako je nina predlozila drugo ime i mi smo se raspale...A jucer ma to je sudbina nista drugo...Mi vani pricamo ko i u skoli i svaki dan...I ODJEDNOM NEZNAM NISMO NI REKLE NEGO ODJEDNOM SMO SI POSTALE TJ VRATILE SMO SE NA STARO...SVE SMO SI REKLE....NEMOJTE SE LJUTIIT ALI TO VAM NEMOGU RECI....MOGU VAM SAMO RECI NEMOJTE SE NIKAD AMAM BAS NIKAD SVADATI SA SVOJIMA FRENDOVIMA,JEL DUBOKOM U SRCU VAM ONI NEDOSTAJU....UVIJEK CETE IS OSTATI NAJ,MAKAR TO SKRIVALI U SEBI...ALI JA VAM SAVJETUJEM DA SJEDNETET I KAZETET SI SVE....LJUDOVI JA MISLIM DA JOS UVIJEK SANJAM I DA CU SE SVAKI CAS PROBUDITI I POCET SE SVADATI S NJIMA...PRIJATELJI OSTAJU PRIJATELJI ZAUVIJEK....NO DOBRO DA MALO O MOM ZIVOTU....SKOLA SUPER..JOS SAMO 2 TJEDNA...JEEEEEEEEEEEEEEEEE...LJUBAV,AH...IDEM POLAKO...STAVIT CU VAM NEKKE SLIKE...LJUDI SVE VAS PUNO VOLIM...OPROSTITE STO VAM NE ODGOVARAM NA KOMENTARE,NAKON SKOLE SVIMA MKAR CIJEL DAN TO RADIM....PUSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...AZRA,LUCE,TIA,NINA,TAMY I IVANA VOLIM VAS...SE JA..LJUDOVI...POZZ...TNX NA KOMENTARIMA...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.