subota, 05.05.2007. ♥

♥ Na nagovor Maleplave...Pisem stafetu!!!

Evo,kao sto vidite moram napisati stafetu...
Ali na neki nacin i zelim...

Valentinovo:Kao sto svi znate,to je dan zaljubljenih parova!!!
Najslade mi je vidjeti malu djecu kad si daruju darove za taj poseban dan...
Tako sam ja dobila cak dvaput darove...
I jos uvijek ih cuvam...
To mi je prestlatko...
Netreba to biti nesto posebno...
Ipak se svaka cura osjeca sretno kada nesto dobije od decka koji joj se svida!!!

Srce:Uvijek kada ti voljen osoba okrene leda,kaze ti nesto lose ili te uvrijedi ,kazemo da nam je slomljeno srce...
Naravno ne doslovno...
To je metaforicki...
Ali ja sam se puno puta tako znala osjecati...
A bit ce bolje...
Crvena boja je boja srca...
I kao organa i kao plisano srce koje najcesce decki poklanaju njihovim dragama...

Sto reci:Mislim da sam sve rekla pod VALENTINOVO...Ali to je predivan osjecaj...

Cure:Girls just want to have fun!!!
Hehehehe...Pa zar nisam u pravu...
Cini mi se da smo mi cure preosjetljive...
A sto,pa nismo mi krive...
Takve smo...
Ali cure vladaju...

Decki:Nemojte se naljutiti za ovo gore...
Decki imaju jednu prednost...
ONI SE NICEG NE STRAME...
Samo sto zanijecu nesto sto kazu....
I srame se cura kojima se oni svidaju ako nisu po njihovoj volji...
Naravno ovo se ne tice svih deckiju...
Samo nekih...



Evo to bi bilo to...
Pozdravljam vas...
POZ...
PUSEK VAM SALJEM...

STAFETU URUCUJEM:PURGI,TAMY,OTKACENIMGERIMA,HAJDICKI,IVI I TANJI...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.