srijeda, 14.12.2005.

IDEMO ....... DALJE ......... NASTAVAK !!!


Evoooooo mene opet!!!! Pa čitajte!!! A i ne morate!!! Kak vam drago !!!!! To su i onak bedastoće!!!





P E R S P E KT I V A Image Hosted by ImageShack.us





Zaista, zaista vam kažem, uskoro neće pisati u parkovima:"Ne gazi travu", nego - "Ne jedi travu".



PITANJE:"Moj muž je aktivist, kažu dobar, pa mi u krevetu samo i isključivo diskutira. O ovim problemima,društveno - ekonomskim, šire društvene zajednice. Umjesto da prijeđe na stvar. Jel to prava ljubav????? Meni je to malo sumljivo, a kaže da nema ništa dok se ne riješe osnovni problemi zajednice, pa mi to malo dugo."



PITANJE:"Molim, ja ne tražim seksualni savjet za sebe osobno, nego za svoga konja. Vidim da je seksualno nesretan. Možda ga ipak nisam trebao uštrojiti???To mu je,izgleda, krivo, sad valjda ne zna jel muško, jel žensko. Izgleda da je u dilemi."

"Z.D"


PTIČICA
CVRKUT
SLUŠAM
MIRNO
KAO
CRKNUT Image Hosted by ImageShack.us


Kajjjjjjjjj nije dobra pjesmica????? ako nije! ili je! komentiraj!..mene je puklo i ja je crknut napisao:))


"Bedastoća" Image Hosted by ImageShack.us



| 02:09 | Komentari (17) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>