< kolovoz, 2010  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2010 (3)
Srpanj 2010 (3)
Lipanj 2010 (6)
Svibanj 2010 (11)
Travanj 2010 (13)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

They laugh because I'm different, I laugh because they're the same


...Kakva je to istina
kad s druge strane je laž
izvrnute vrijednosti
strah, samo strah
Neostvareni snovi
radiš ono što ne voliš
ali mogu ti reći
gdje je put ka sreći

Samo živi, samo budi
svi odgovori doći će sami
SAMO STOJ NA SVJETLU
I DOĆI ĆE KRAJ TAMI..."



------------
...Koliko za sada znam
život nema milosti
jer većina nema hrabrosti
ni svijesti ni savjesti
da kao ti dušo
prizna i oprosti...
Zato te volim,volim,volim
bez obzira na sve
zato te volim,volim,volim
budi uvijek pored mene...
------------








Sometimes I wish I had never met you. Because then I could go to sleep at night not knowing there was someone like you out there




It hurts to know that you'll never remember the things all never forget

What I’ve Done

In this farewell
There’s no blood
There’s no lalibie
‘Cause I’ve Drawn Regret
From the truth
Of a Thousand Lies


So let Mercy Come
And Wash Away
What I’ve Done


I'll face myself
To Cross out what I’ve Become
Erase Myself
And let Go of What I’ve done

Put to rest
What you Thought of Me
While I clean this Slate
With the Hands of Uncertainty

For What I’ve Done
I start again
And whatever pain may come
Today this ends
I’m Forgiving What I’ve Done!!!

What I’ve Done
Forgiving What I’ve Done





moj pas xD



messi i ja



novak slaven bilic i ja :D

ponedjeljak, 02.08.2010.

polako mi nedostajes :(
najgore je to sto sam imao priliku da te pozdravim ali nisam dosao mislio sam da ce ovako biti lakse ali sam se prevario.Jos je gore e da mogu vrijeme vratiti...
nadam se da ce ti biti super i da cu te jos barem jednom vidjeti....

- 01:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.