young bitch beby @@poglavnik jura preuzeo zapovjednistvo@@

02.02.2006., četvrtak

Viseslav Radic u ljubavnoj drami:

SRCE SLUSA ROCK

Scena 1
(Otvaraju se vrata raskosne Radiceve vile.Vidi se sva raskos donjeg dijela.
Dok se penjem uz stepenice,cujem zvukove gitare.Sto sam blize glavnoj sobi,
zvuk gitare je sve jaci.Otvaram vrata sobe,a tamo glavni akter Viseslav
sjedi na svom skupocjenom kaucu u nekom neprirodnom polozaju,drzeci
gitaru u ruci,svirajuci neku prepoznatljivu melodiju.Gleda u TV,bulji u jednu
tocku.Ruka na gitari svira iste akorde.Na podu sobe prazna kutija tobleronea,
prazna boca coca-cole,casa s par kapi.Nije ni primjetio da je u sobu usao
cudnovati djecak.Samo je buljio u jednu tocku...)
BEBA:Konju? (kao i uvijek,ja ga uvrijedim,iako je potisten.Ali me ne dira...)
Konju,sta je bilo? (sjednem pored njega)
(Viso bezvoljno odmakne glavom...Pogledam u casu)
BEBA:Opet pijes?
VISO:Malo samo... (promijenio je melodiju)
(Znao sam da nesto ne valja.Nesto...)
BEBA:Nesto nije u redu.Samo te dvije stvari mogu tako deprimirati:
(malo zasutim) ili si napokon shvatio da je Kurt mrtav.Ili...
(Zastane,bojim se i izgovoriti...)
BEBA:ili Marija Mihovec! (malo se odmaknem)
(Suza mu pocne tec niz lijevo oko.Desno mu nisam vidio.Melodija je
ista,samo slabija.Bulji u jednu tocku...)
BEBA:Znaci,ona je?Moram pogadat sta je bilo?
VISO:(promrmlja)Ajd...
(Ne zelim ni izgovoriti...)
BEBA:Opet si reko da ti se svida? (melodija se pojacala,sto je znak da
je ljut...a jga ubijam...)
VISO:Jesam-rekao je to bezivotno
(Znam sta je rekla,ali ipak...)
BEBA:Jel opet isto rekla?
VISO:Naravno-jedva izgovori
(Obrisao je suze,promijenio program na RTL.Bracne vode.To mu je
trebalo.Malo smijeha...Ali nista.A ja umirem od smijeha...Bundy je lud..)
BEBA:Kad ces vise prestat s njom?
(zasto sam pitao?Stao je svirati.Gitaru je stavio uz zid.Dosao je do mene.
Mislio sam:Gotov sam...)
VISO:(zadere se)NIKAD!
(tako treba.Otrcao je iz sobe,projurio je iz kuce.Kud?Cuje se samo Jure):
JURE:Viseslav se odselio! (i pocne njegov smijeh.Ludacki...)

(Ja sam ostao u sobi.Prosla je njegova sestra.U onoj uskoj trenirci u
kojoj joj guzica izgleda ko planina.Pozdravil me.Samo sam je gledo.
Usla je u zlatni wc.Mislio sam:zasto mene ne pozove?
Iz wc-a proviri i kaze:"Beba,pomogni mi da se skinem."Mislim si,
ovo je san.Ona mene zove...protrljam oci...nema je...naravno...)

Scena 2
(jos uvijek sam sjedio u njegovoj sobi.Jako udoban kauc ima...
Cuju se vrata..
JURE:Viseslav!-zadere se
VISO:(ljuto)KAJ!
JURE:Mislio sam da si se odselio...razocaro si me...
(Samo je sutio.Penjao se uz stepenice.U koracima mu se culo da
di kod ja bio,nije dobro.Ulazi u sobu...ja ga gledam...definitivno nije dobro)
BEBA:Di si pobjego?
VISO:Kod Marije.
(Tisina)
BEBA:I...
VISO:(nikako)opet... (Mislio je opet ga je odbila.7643.put...rekord?
Sjeo je na kauc u svoj neprirodni polozaj,uzeo gitaru,okrenuo program...
i svirao...Nirvanu...nije dobro...al znam sta ga uveseljava..
Zovem turkya,Marija.Donijet ce zizu i pokust cemo ga uveselit.Isli smo do vrtica
zajebavali se.Bilo mu je boje.A onda...Smrt...Sjedili smo na klupicama,viso je uzivo...
a onda...na ulici ugledam nju.Mariju.I nije sama.Viso je nije vidio.Odvracam mu pogled.
Sve je u redu,polako odlazi iz videokruga.Ali onda...
MARIO:(napuseno)Viso...Vidi Mariju!Kaj te nije napucala vec milijun puta?
(Svi prasnu u smijeh...Viso je samo gleda...i gleda...
Viso je mrtav.Odlazi polako,gleda ravno.Ponio je i gitaru.Pocinje svirka.Lagana,umiruca...
Mi ostajemo,a Mario kaze:"Ko ga jebe!"-slazem se

Scena 3
(Sljedece jutro odlazim do vise.Zvonim.Otvara Jure
JURE:Viseslav se nije vracao doma.Valjda se odselio. (pocne se smijat.Zalupi vratima.
I smije se...ludacki...nije smijesno)
Krenuo sam na jedino mjesto di je mogo bit.Nalazim ga ispred Marijinih vrata.Neuredan,s
gitarom u narjucju.Valjda misli da je to ona...Budim ga i odvodim kuci...doci cu opet popodne

Ali nema ga...otisao je...trazio sam ga...bio je na drugoj busnoj stanici...s gitarom u ruci...
nisam ga ometao...Bio je...mrtav...
U to vrijeme iz svoje ulice izlazi Ema.Dok si je popravljala kosicu,cula je zvuk gitare...
Poludila je.Sva sretna,skace,vristi,ubrza korak,gleda lijevo,desno.I ugleda ga...
Crne starke,duga kovrcava kosica,neuredna odjeca...ko ga nebi htio?
Dode do njega,sjedne i slusa kako radi.Viso je ni ne dozivljava.Svira...malo stane
EMA:(uzbudeno)sviraj jos!molim te
(Viso je pogleda.Ocni kontakt.Dugi,eroticni...nije stavio jednu lecu...njoj ne smeta...
EMA:Ema...mislim...ja sam...ema
(Viso nista.Misli i cuje samo jedno:MARIJA!
EMA:sviraj jos (Viso nesvjesno pocne svirati...RHCP...kako je znao...gledaju se,gledaju...
Dolazi bus.U njemu Marija.Sama.Viso prestane svirati.Odjuri u bus.Sav sretan.Marija tuzna.Viso sjedne pored nje.Ema,jadna,nece odustat...nikad...tako treba..
Marija se ispovijedi Visi.Ostavljena je.Viso umire od srece.Nudi joj rame.I sebe.Marija se isplace.
Viso je stisne za guzicu...Marija ga pogleda i kaze:"Nemoj me nikad ostaviti"
Bus stane natrecoj stanici.Ema je trcala za busom.Lupa po prozorima,dere se Viso,Viso.
Vise ne vjeruje...prije pol sata nije imao nikog...a sada...cetiri sise...
U usporenom filmu vidi se Emina zaljubljena i Marijina placljiva faca.Bus jos stoji.Vozac ceka...
Viseslav se dize...ODLAZI?Odlazi...Izade iz busa.On i ema se pogledaju.Marija gleda njih.
Viso pocne svirati RHCP...Ema zaljubljenoplace i priblizava mu se.Bus odlazi.Marija odlazi...
zauvijek...Viso pocne pjevat...glas mu je kristav,ali ema ne mari...Ema mu se opasno priblizila.
Viso stane svirati.Lagano se priblize usanama...malo stanu...i onda...pusa.Dugi,slatki,neponovljivi
poljubac...za visu...Viso nastavi svirati....Ema ga slusa...i gleda...A Marija...Ko je to?

P.S.zahvaljujem visi sto je tako ocajno zaljubljen,emi kojoj se svida viso,i mariji koja nis ne zna...
Nije nes posebno,al ono...MARTA,OPROSTI!NISAM NA TEBE LJUT!








- 23:36 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

TheBeatFleet - Alles Gut

Slavuj i zvona