StIgLa Je MaLa CiCoLjUpKa

srijeda, 21.12.2005.

....matematika....

ah ta matka... uvijek mi je predstavljala veliki problem... jedinice, popravci...
a eto, danas frendici davala instrukcije.
hm, u čemu je štos?
valjda u tome da većinu srednjoškolskih profesora matematike (ali i fizike i kemije) treba spizdit s radnog mjesta. ili ih barem naučiti kako da prenesu svoje znanje na druge. ne sumnjam u njihovo znanje na području tih znanosti, dapače... no ne znaju to približiti učenicima.
trebaju pokušati razmišljati kao oni kako bi im mogli išta objasniti.... a ne polaziti od pretpostavke da učenici to već sve znaju. i tak si dete zabrije da je matka bauk, strašno teška.... pomisli da je idiot za to... i eto ti i popravaka i jedinica. a u biti predmet pljuga da veća nemre bit.
mislim da kod većine učenika nije problem neznanje već manjak samopouzdanja i odbojnost prema tom predmetu.
nije mi jasno kako npr od 30 učenika njih 15 ima dva, petero ih zvisi na popravak, petero ima neku trojkicu, a ostali četvorku ili peticu... pa zar su debili? zašto i s drugim predmetima nije tako?
ja bih se zapitala...
ova frendica je npr dvaput zvisila prvi razred zbog.... vidi čuda - matematike.
uredno je išla na instrukcije... teta s instrukcija se čudom čudila kog vraga ona uopće troši pare na instrukcije jer - zna. ali to njezinu profu nije spriječilo da ju dvaput sruši.
upisala se u dopisnu i sad je napokon dogurala do drugog razreda... ja joj objašnjavala jutros kompleksne brojeve... i super je shvatila.
ali baš sam to primijetila kod nje - pristupa matematici sa stavom - to je teško, ja sam glupa, neću uspjeti. i to je jedino što ju koči. uopće me ni ne čudi kaj ima takav stav nakon svega...
ma, jesam se zalaprdala :)
bolje da odem na kafu :D

- 12:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
hm... seruckam :D