subota, 08.09.2007.

hello... opet ja...

jutro je... prvo subotnje jutro u dorino
koji je ovo kurčev daneek
duša mi je otišla u korenicu.. i ana u koprivnicu ili gdje već živi
i sad sam solo u sobi. neki me lik zvao u ponoć i još malo
da me iziritira ili koji god *****, a ja sam tako lijepo spavala da mi uopće nije smetao... skroz... no
i ja se ko budala kao i obično ponadala da je "znaš već tko"zujo
helenči će znat. thumbup
i njen mi je instrumentalist slao poruku neki dan. skroz me iznervirao. dosadan je ko nitkosretanzujo
stalno zove i cima iako je prošlo mjesec dana otkako ga je ona zvala s mog moba.
nitko ne ćita ovaj blog.
i ne mora...blabla
ja sam već rekla da ću sve sama radit
al me iznerviralo što jurka ni komentar ne ostavlja, nit piše, nit se javlja na chat... ništa...crycrypakaćucrycryšmrccry šmrc
i tako ja živim iz dana u dan
samo me chat spašava... sjetim se ekipe
i svih onih divnih ljudi koje sam sanjala... sve mi se vratilo... moja divna korenica, divni stari ljudi, svako stablo, poljubac, i osmjeh... sve je vezano za moj život tamo... ovdje nema vremena ni za udahnuti... kako...
ako kad moram učiti latinski, njemački, kučku fiziku i ostalo... kako??????
ako netko ima recept neka mi se javi... unaprijed zahvalna...
mah adio svima koji ovo neće pročitati...mah

- 12:29 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

zanimljivo

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr