....... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

01.11.2005., utorak

.......

Hej bok... svidjaju mi se tvoji radovi.. skinuo sam si neke... ne ljutis se??
Tako j zapravo sve pocelo.. jos davno.. ni nesjecam se kad...
Malo dopisivanja.. no nista vazno...
U mom zivotu tada je postojao On... i nitko drugi mi nije bio vazan...
Razmijenili smo jos koju poruku... no razvodnilo se... nestalo.... otislo u vjetar... zaboravilo se....

Prije nekoliko mjeseci.. konkretnije tri,... prelistavala sam teme i odjednom me nesto strecnulo ;-)... lijepa... privlacna ikona.... Pisao je nesto na njemackom.. ja ubacila tekst u translator... odgovorila njemacki.... krivo naravno!!!!
Zbunio se... i zapitao cemu sad to....
u postu mu odgovorih... Da privucem tvoju paznju...
Ubrzo nakon toga stigla je poruka :
Tebi nije potrebno privlaciti moju paznju... imas je vec..
Krenule su poruke... bilo nam je lijepo... zezali smo se... uzivali....
Svaki pogled na njegovu ikonu muskog torza bio mi je privlacan... uzbudljiv... iz meni nepoznatog razloga.....
Tada jos nisam znala......


>to be continued>

comment... (23) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com