kaos.... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

11.07.2005., ponedjeljak

kaos....

koja zbrka u mojoj glavi..
kisa pada... ubija me kap po kap..
od jutros sam mazna...
na radiju je svirao Simply red Remembering the first time ...i tu sam pukla... 6.15 .. ponedjeljak..
stoicki podnosim gledajuci tvoju sovicu koja svijetli kad si online...
podnosim i to sto ona svaki tren napise nesto o vama...
podnosim i to sto me ignoriras... iako uopce ne znam zasto...
onako.. bezveze... htjelo ti se...
i opet ista prica...
opet ista bol...
ima li kraja...
koga ja to volim...
cemu... zbog cega...
sto si mi to dao...
ma hvala ti... nisi trebao...
osjecam da je danas dan D.... onaj koji smo donedavno skupa cekali...
Sto je... ne trebas me vise...
pa da... zaboravih.. ona ce te tjesiti... ona sad zna sto ja sam znala....
pozelim ti pisati...
reci ti... tu sam...
pozeljeti ti srecu... poslati pusu....
ma proci ce Melis....
proci ce...
proci...
pro...Image Hosted by ImageShack.us

comment... (22) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com