love hurts - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

love hurts

Ponesi ljubav moju
Kao s nekog puta drag suvernir
Odavno uzeo si meni sve
Ali bar mi vrati
Moj mir

Jer ja kao knjigu citam te znas
Ne volis me i ne osjecas
Daj idi ljubi i uzivaj
Dajem ti dozvolu za kraj

Bar su suze besplatne
I mogu plakati ako mi se place
Bol ni na tren ne prestaje
Da znas da bolis me
Svakog dana sve jace

Bar su suze besplatne
I mogu plakati ako mi se place
Tko te jednom poljubi
I tugu osjeti
Meni vjerovat ce

Na sva pitanja moja
Ti nikad nisi dao odgovore
Kroz zube jos te hvalim na sav glas
A mislim najgore...

Jer ja ko knjigu citam te znas
Ne volis me i ne osjecas
Mozda sam sada na putu do dna
Ali barem sam za kraj slobodna



comment... (0) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com