be my stranger - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

be my stranger

Veceras ces biti moj neznanac..odlucila sam te zavesti na malo drugaciji nacin... znas da volim igrice.. udovolji mi..... poruka je koju sam mu ostavila jutros da ga razbudi..
Tokom dana, nizala sam mu sms-ove....:
Veceras u devet.. hotel „N“ ...
Kad udjem... ponasaj se kao stranac...
..ne mogu docekati....
.. Vrlo samosvjesno usetala sam u prostoriju .. bilo je devet sati.. nisam ga htjela pustiti da predugo ceka... sve nepoznato... prostor...ljudi... sve osim njega koji je sjedio sam za stolom i pomalo nervozno kaziprstom prelazio preko case..
Sjela sam za stol koji je bio dovoljno blizu njemu.. ali okrenuta ledjima.. zeljela sam osjetiti vibru medju nama.. ne gledati je..
Poslala sam mu poruku... bok stranche...
Uskoro stize odgovor :Kad sam te vidio kako ulazis.. slatki grc mi je stresao tijelo.. predivna si veceras...

Nisi ni ti los..odvratila sam..zamisljam ti miris.. tvoje ruke na meni...
Malena..zelim te skidati pisalo je... a ja sam mu mogla zamisliti lice dok to izgovara...
MmMmmmmmmmmm..postajem wet...zelim te.... nagradila sam njegove rijeci......
Ustala sam.. prosla pored njega ... osjetila sam da me prati pogledom... zastala sam kod vrata.. okrenula se... pokazala mu kljuc u ruci i laganim pokretom kaziprsta pozvala ga da me slijedi..
Penjala sam se stepenicama, a on malo iza mene.. napetost je rasla... kad sam zastala da otkljucam, naslonio je cijelo svoje tijelo uz mene... ledjima mi je prosla struja.. spustio je usne na pregib vrata i ramena.. a ja sam zadrhtala od ugode.. strast se penjala tijelom... vrucina mi je navrla u lice..
Brzinski sam otkljucala.. usli smo u sobu.. okrenuo me prema sebi i poceo divlje, strasno, napaljeno ljubiti.. rukom sam krenula prema izbocini njegovih hlaca... kad sam ga dodirnula... promrmljao je od ugode.. rukama drhtavim od strasti skidao mi je majicu.. otkopcala sam prvi gumb hlaca, a ostale pustila da se sami otkopcaju povukavsi mu hlace prema dolje...
Ruke su mu bile na mom licu... drzao mi je lice medju dlanovima, a onda ih poceo spustati preko grudi, struka.. i zaustavio se na bokovima... okrenuo me, prislonio uz vrata i prosaptao Ne mogu vise..
Zeljela sam ga.. naglo.. jako.. duboko.. zeljela sam osjetiti svaki centimetar njegove muskosti kako me ispunjava.. povlaci se i vraca s novim jos dubljim naletom.. zeljela sam da me drzi za bokove, eksplodira u meni i ispuni me kao nikad prije.. da se njegovi sokovi spoje s mojima.. da nasa tijela budu jedno.. da nam orgazmi tresu tijela...
Zeljela sam... a ja sto zelim.. to i dobijem ;-)


comment... (0) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com