sms love - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

sms love

Poznaju se oko godinu i pol..upoznali se preko neta...on zivi daleko..ona ovdje...ona njega voli..on odbija ljubav...ne zeli se vezati jos...uplice se treca osoba koja njega okrece od nje...u jednom trenu prije mjesec dana....ugasilo se sve sto su gradili....ona osjeca da on zeli tu drugu...on ne zeli priznati niti razgovarati o tome...posvadjali se..nisu komunicirali...sad su polako poceli...no...cudno nekako...samo kao poznanici...ili mozda prijatelji...nestalo je ono divno....ona je tuzna...on..tko zna....ovo je njihov sms razgovor jutros....

08.46
ON:
Dobro jutro maco,sta mi radis.Evo ja sam nekako digao dupe iz kreveta i idem na posao laganini.Stara mi danas dolazi,napokon normalno jelo :-)
Joj, jesam se zazelio mora i ljeta, i ti sigurno...

ONA:
Ja u teretani, vozim biciklic a ne da mi se, lijena sam,to sam od tebe pokupila :-p..mama stize!!jupiii,bebac ce mi fino papati...moje more nista jos ove godine..hahah,a ja mislila zazelio se mene ;-)
jesam skromna hihi

ON:
U teretani u 9 ujutro-ti si pukla skroz naskroz :-D A kao da ne mozes 2 dana na more skoknuti i bucnuti se.
Vidis kako te se ujutro odmah sjetim i pisem sms-naravno da sam te se zazelio-kao lanjskog snijega ;-)

ONA:
Dobro ,dobro...zazeljet ces se ti mene jednom...za sto godina..pa cu ti vratiti ;-) A eto, ne mogu kasnije u teretanu, pa moram makar ujutro...
btw..lanjski snijeg te je podsjecao na mene i moje tangice 1:0
hahah ;-)

ON:
Vjerovatno hocu tada,kad me budu gore okretali na raznju zbog tvojih bijelih cizama i tangica,prije necu sigurno ;-)
ma ja se ne bih mucio ujutro u 9 u teretani , ni kad bih odmah six-packs dobio,ti si crazy :-D

ONA:
Ok, sad si me zakopao pa..nekih 100:1 :-((((((((((((( tak mi i treba..drugi put kad mi na pamet padne nesto lijepo...igrat cu hrkljus ;-)

ON:
Ajme..a je tebe tesko zakopat bleso jedna ;-) Znas da sam ja neozbiljan. Igrat cemo zajedno hrkljus, moze?

ONA:
Ah vraze..znas da tebi ne mogu nista odbiti..pa ni hrkljus...samo...ja sam vec zapocela u svlacioni...sta mogu kad mi je palo nesto lijepo na pamet ;-) :-) kiss

ON:
A sta cu kad sam vrag, mnoge mi to kazu :-D Ne mozes odbiti je li? zapamtit cu ovo dobro :-)
ohoho...to je neki novi tip hrkljusa...mogu i ja
, mogu i ja? :-D

ONA:
Pa naravno...a onda je svizac zamotao cokoladu u omot...heheh ;-))))))))))

I sad jedno objektivno misljenje...jel njemu uopce stalo???









mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com