..just another friday - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

..just another friday

...sat je odzvrndao 15 do 6.. vrijeme je za ustajanje... nije mi bas nesto tesko palo ustati iako sam slabo spavala... misli mi opet marsiraju sto na sat...kome lete?? njemu ofkors ;-)..nekakva sam sjetna, tuzna.. ali govorim si Melis pusti to.. optimizam.. misli pozitivno.. bit ce bolje... a nema ti druge... ne mozes nekome nametnuti osjecaje...
...kao i obicno... zalim se dragom bicu...no, ko za vraga, taj Djavolji odvjetnik je nesto nabrijan... ma suze mi krenu ponekad kad mi odreze "dijagnozu"...What the fuck???confused...
Vec je popodne.. petak... bljak..to znaci jos jedan lonely petak pred TV-om...aaaghhhhhhhhhhh
Dodjem na net...On je online!!!!!!!!!
svijetli!!!... joj sunce javi se :-)))))))))
Dobila sam poruku.. jupi..kaze:
Idem sad na odbojku na pijesku..
Ha???..pa noc je skoro..i...kakva odbojka na pijesku???
Odgovor brzo stize:Evo ti link, pa pogledaj..mozda me uspijes prepoznati...
Brzo google,ubacim link i sto vidim?..ogromna hala prekrivena pijeskom..sest sedam ekipa igra odbojku i super se zabavlja...istina, ljude vidim vrlo male i slabo se raspoznaje..a web cam refresha svake tri sekunde...
Vidim ga!!!!!!!! ...joj, vidim ga!!!!!!!!!
Ima svijetle trifrtaljke, crnu majicu i svijetlu silt kapu...Hm,...ma jel to on??
Ma je...pa to drzanje tijela bih svuda prepoznala!!!
Gledam kako igraju..bacaju se ..lome i super mi je..iako..voljela bih biti tamo :-(
Umoran je vec..vidim da se umorio..u jednom trenutku sjedne u pijesak i ne mice se...
Hahahah...how sweet...kao neko djetesce koje protestira jer mu mama ne zeli kupiti igracku...
Kamera se smrznula... a neeeeeeeeeeeeeeeee....kaj je sad??
Kad se konacno opet pokrenula... njega vise nije bilo...:-(
Otisla sam gledati TV..kasnije opet malo dosla online..vidjela da je online i on...poslali si par porukica..pravila se cooooooool... a srce sviralo borbene...
Zazelio mi je laku noc... sklopila sam okice....i pozeljela da mi sutra bude ljepse....


comment... (0) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com