bebaci... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

bebaci...

.. jos jedno kisno jutro...
cmolji nebo.. cmoljavi ljudi, a ja bih kao trebala biti optimisticna... yeah right...
u zadnje vrijeme stalno me netko gnjavi..
kad ces se udati... trebala bi ti jednu bebu...
sto je s vama danasnjim curama...
o la la...
pa ono... kak da im velim da se ne osjecam tako... ok.. volim klince.. fakat su mi mrak... i stvarno poludim kad u ducanu snimim Nike tenisice u minijaturnoj verziji... ali... nekak mi se cini da to nije dovoljan razlog za imati dijete.. ili je?
masu dana osjecam da se o samoj sebi ne znam dovojno brinuti.. zar trebam i djetetu unistiti srecu cim progleda...
a kaj ja znam.... vrijeme mi je, kaj se toga tice.... ali u meni jos uvijek tinja pubertet.. ok.. produzeni nekih deset godina... pa kaj!!
jos zelim lutati po vani.. biti free.. ne osjecati obavezu zaboravila sam kupiti Pampersice..
... u zadnje vrijeme stalno sanjam klince... stalno nosim neku bebu u narucju... podsvijest me proganja.. upozorava... a ja se borim.. branim... uvjeravam se da grijesi...
i nije to sve... gleda mi zena tarot.. i veli... karta upozorava na
trudnocu!!!!!!!!!!!!!!!
mama mia.. odsad pa nadalje i vibratoru stavljam kondom!


comment... (0) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com