tvoja... - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

tvoja...

zatvaram oci..pokusavam utonuti u san..trudim se..brojim ovcice..zamisljam polja koja se njisu..no ne ide..misli lete k tebi..zele da ih uzmes u narucje..da budu tvoje..isto onako kako je moje tijelo postalo tvoje..
bio je cetvrtak..naizgled obican cetvrtak..no dugo sam ga cekala...ti si trebao doputovati..a ja vec luda od cekanja...
usne su nam se spojile..bio je to poljubac od kojeg je svijet stao..
otisli smo u E..sobica koja je odisala toplinom...a opet puna vibracija, kemije,vulkana u nama..
zaogrnuta prekrivacem..odlucih odigrati tu igru..ostvariti zelju..izbaciti emocije...
usetala sam u sobu...obucena u bijelo sa sasvim malo roze cipke..obula sam cizmice..bijele cizmice i stala pred tebe...pogledala sam odraz u ogledalu..pogledala tebe i osjetila se kraljicom...u tom trenutku bila sam ti sve..nitko ..i nista nije bilo vazno...u jednom pokretu bio si pored mene,..iz grudi ti se oteo uzdah..tijelo ti je bilo u groznici..ruke su setale ne znajuci sto prije zele dotaknuti..pomilovati...prislonio si me uz zid..bio je hladan , a tvoje tijelo vrelo...bila sam izmedju hladnog i toplog, stvarnosti i maste, jave i sna...
uz ogledalo se nevino naslonila fotelja...dodji..zovem te...naslonim se na nju...ti se privijes uz mene..nas odraz u ogledalu vodi ljubav s nama...milujes mi vrat..grickas mi uho...gledas u ogledalo taj par koji se voli...ulazis u mene..zelis me...zelim te...sad..odmah...ahhhhhhhhhhhhhh

u tom trenutku bila sam ti sve..nitko ..i nista nije bilo vazno...


comment... (0) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com