..kako se Melis navukla na tarot - MmMmm - Blog.hr

Komentari On/Off

23.06.2005., četvrtak

..kako se Melis navukla na tarot

..dobar dan..ja sam Melis..i ovisnik sam o tarotu..
dakle.ne tako davno, bila sam sasvim normalna,razumna, neovisna i sretna osoba ..nije postojao problem koji ne bih mogla rijesiti ili se pomiriti sa sudbinom kad to nije bilo moguce..no tada je u zivot usao On..moj prijatelj koji voli tarot i On koji mi od zivota radi pakao..ili si to sama cinim?? ovisno o tome kako sam raspolozena, krivim njega ili sebe..najcesce njega..tako je lakse...
dakle On ,moj prijatelj ,pogledao mi je karte jednu vecer ne tako davno...rekao mi je stvari koje su se tada cinile normalne, nista strasno pomislih..a opet vrlo zanimljivo..zaintrigiralo me sve to skupa , no sve je djelovalo bezazleno...
no tada je On poceo stvarati probleme u mom zivotu i ne znajuci kome da se obratim za malo utjehe, nazovem tetu na 060..
njezino "citanje karata" me se dojmilo..govorila je sve ono sto zelim cuti, a ja sva sretna odahnula...i ..opet malo pauze..neko vrijeme Melis mirna...
no kako zivot pise pricu, tako je moja ljubav klonula, a telefonski racun napredovao...pozivi su postali ucestali, utjehe je trebalo sve vise..kupovala sam se Vip bonove koje su pozivi doslovno poklopali za par minuta...groznica je rasla...u trenutku kad poziv zavrsi, Melis odahne..no kad me uhvati kriza...Melis ne bira sredstva...cak sam tatin mobilni posudila u nedostatku sredstva na mom racunu...
i tako dan za danom...cujem svasta...masu puta lude babe koje me nagovaraju svasta...pa cak i na "svete " nacine...moli se Bogu Melis, Svetom Josipu odi i crkvu..trazi da otjera Nju od Njega..zapali svijeca devet i devet puta moli krunicu...Hello, jel to telefonska linija za tarot ili borba s demonima...???
I tako ja sam pokusavam biti hrabra...novce sam spiskala, ljubav nisam vratila, zivim u nadi..a znate i sami sto je nada...



comment... (0) - print... - #








mail me...
ICQ-325-349-234

citam ih


Get awesome blog templates like this one from BlogSkins.com