• On/Off


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Opis bloga

    Ode ima swakakwih gluposti =) =) =)


    Free Hit Counters
    Free Hit Counters

    aBoUt mE =)

    Image and video hosting by TinyPic

    ZowEn se AnAmaR!ja...
    Živ!n u SpL!tu,kwArT skAL!ce...
    !deN u 8.a raZreD..
    rOđeNa saN 18.2.'94. & imAn 14 goD...
    Po hORosKopU saN voD3nJak =)
    ×××
    moJ MSN: anamarijaaa@live.com
    ×××
    Image and video hosting by TinyPic
    ShTA jA to VoL!N ???
    *moRE
    *suNcE
    *obLaKe [onE b!jeLE]
    *jEst
    *sPaWat
    *icH vaNi
    *shaReN!lo
    *naRukWise
    *oGrlicE
    *PrstEnoWe
    *oBrUche
    *sWoje sTarKe [sHaRenE]
    *pRijaTeLjE
    *SL!kaWat sE
    *sHoPP!ng
    *šM!nkU
    *DuldE & moPsE
    *L!tO
    *bAcHe
    *sLaDoLeD
    *SlAtkiShE
    *pR!vjeSke
    *PaRfEme
    *BuBee [biG cWikE]
    *pRazN!kE
    *LjuB!chaStu bOjU
    *s!Wu BojU
    *kOmpiCh
    *inTerNeT
    *msN
    *žWakE
    *L!zEe
    *bLoGoWe
    *d!zajN [sWe shta iMa wEze s T!mE]
    *cRtaT
    *gRaF!tE
    *sMaJLicHE
    *PuToWaT
    *hAjDukA
    *tORciDU
    ...i tAkO To...
    Image and video hosting by TinyPic
    sHtA JA tO N3wOL!n ??

    *šKoLuuu
    *uČeNjE
    *LEkt!re
    *mAt!sHu
    *f!ZiKu
    *jaJA
    *tR!picHe
    *fAžoL
    *BL!twu
    *nEke LjudOwE
    *kOntrOlnE
    *sPrEmAt sObu
    *žOhARE
    *muWe
    *mOLJce
    *pAntAgaNe
    *pOwRachAnJE
    *oSe
    *gL!stE
    *S!wo nEbo
    *doSAdU
    *sRbE
    *SmRaD
    *šKaMpE
    *liGnJE
    ...i tAkO to...
    Image and video hosting by TinyPic

    LiNkiCh!...

    ×Nini
    ×Bruna
    ×Petrana_stari blog
    ×Petra & Ana
    ×Sara
    ×Nika
    ×Tonka_stari blog
    ×Petrana
    ×Kate
    ×Tade_mawa čobby
    ×Kneža_DBK
    ׎aja
    ×Luce
    ×Kate & Tade
    ×Tonka

    ^^ mUFFiNi ^^

    Image and video hosting by TinyPic~Tonka~


    Image and video hosting by TinyPic
    ~Petrana~


    Image and video hosting by TinyPic
    ~Brunchy~

    Image and video hosting by TinyPic
    _pEtRaAna i Ja_

    Image and video hosting by TinyPic
    _Moi bRAcO_


    Image and video hosting by TinyPic
    _pULjE_

    Image and video hosting by TinyPic
    _MaTEa_

    Image and video hosting by TinyPic
    _pEtRA_

    Image and video hosting by TinyPic
    _SaRA_



    ^^ SLikis$eE ^^

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic





    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Photo: muszka
    Hosting: Tinypic

  • × soMewHeRe oWeR tHe raiNboW I saw yoU

    Owih dana san baš užiwljena u ovo >somewhere ower the rainbow< po tekama bzwz samo to pišen,nekako mi je baza!Eo opet pada kiša [kmuu.]...Vani nea žive duše.Dosađujen se na msn-u.Nea mi nikoga...Još sutra pa onda kratki praznici.[wee].I onda sljedeći tjedan ono vrednovanje/mala matura za osmaše.Prvi dan [utorak.] pišen fiziku,biologiju i kemiju [=(.],a drugi dan [četvrtak.] engleski.I mene baš najgore dopalo!!Inače u školi je swe oke,valjda.Neki dan smo na likovnom radili stolice.Baš je bilo super.Bili smo ka u grupicama.Iz wc-eva smo uzeli sve role wc papira ka za kušin...da bude udobna ta stolica,hh.Valjda će ispast dobro,nismo još dowršili... bilo bi baš baza kad bi te stolice dali u neki vrtić =D.Učionica je bila puno iskidanih novina i wc papira,i tragova drvofixa...Al bar će čiste imat šta čistit!Sad smo u razredu opet ludi za onim lekisikonima...Osmaši smo,pa ka da nam ostane za uspomenu!Listala san neki leksikon i naišla na stranicu >šta slušaš?< .. Ova jedna ženska prije mene napisala ka >mamu i tatu<.Oke,to se ka ono zezala..Al njoj je tata umra...Mislin...A ni sama ne zna šta se s njoj dešava...Al dobro,nije moa stwar...Image and video hosting by TinyPic Šta se tiče prijateljstva,valjda je sve oke,bar ja tako mislin.Moe dwi najprije su poswađane još od exx.. i više se ne podnose...I sad moran bit na dwi strane...[kmuu.].Danas se Tonka nešto naljutila na mene,tako mi se čini.A ako je razlog onaj koi mislin da je onda je stwarno glup...A i na utjecalo to šta su se -njih dwi- posvađale...Ja san više sa ovon,a ona sa ovon drugon...Nadan se da ta ljutna neće potrajat dugo..[kmuu ='(.] ...Prošli tjedan su se u Marmuntovoj dilile Tomato kartice [ono besplatan broj i ka 200 kn na računu.]...Ja i Petrana stale u red ka zato...Prwo nismo znale uopće o čemu se radi [=D.]...Al oke..Iza nas u redu bili neki talijani...Ono nešto blebletaju...A ja i PeTrana samo crkajemo od smija...[loode smo mi,yap yap]...I tako mi uzele 10 tih kartica...Sve podilile ovin ostalin đuđama iz razzz [koima je bilo teško stat u red!!] i nama ostala po jedna...Taj dan smo u gradu srelii još mucho turista...[npr. Francuzi, neki englezi, itd.]...Tu istu večer ja i moa Petrana smo potrošile swu tu lowu sa te njuu kartice.[hh.].Pričale smo priko moba i dopisivale se priko msn-a u isto vrime...A jesmo se isssmijale...[swe je to zdrawo,yyaap.].Eto...iden sad na msn [došla mi e mawa čobby].To bi bilo to... =D
    Image and video hosting by TinyPic
    Pozz šaljen too::: > Mooi Tonki,Bruuni,Petrani_d_muFfinKi,Sari koa se danas wratila iz Egipta[yapp],Matei,Marini,ludoj Pulji,Nini,Berni,Andrei,Niki,Luudoj Tadi,Kati,Kati 2...ma sWim đUđaMA moinnn.. poLA san iH zaboRawiLA [soRry.]

    wEEiiKA puFFa, woLi was maWa buBBa =D

    Inače,TAde me jedwa nagoworila da napišen owaj post! [ pa TAdee jEEsi hEpppy??!! .]


    |utorak, 29.04.2008., 19:10|

    |182| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.