• On/Off


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Opis bloga

    Ode ima swakakwih gluposti =) =) =)


    Free Hit Counters
    Free Hit Counters

    aBoUt mE =)

    Image and video hosting by TinyPic

    ZowEn se AnAmaR!ja...
    Živ!n u SpL!tu,kwArT skAL!ce...
    !deN u 8.a raZreD..
    rOđeNa saN 18.2.'94. & imAn 14 goD...
    Po hORosKopU saN voD3nJak =)
    ×××
    moJ MSN: anamarijaaa@live.com
    ×××
    Image and video hosting by TinyPic
    ShTA jA to VoL!N ???
    *moRE
    *suNcE
    *obLaKe [onE b!jeLE]
    *jEst
    *sPaWat
    *icH vaNi
    *shaReN!lo
    *naRukWise
    *oGrlicE
    *PrstEnoWe
    *oBrUche
    *sWoje sTarKe [sHaRenE]
    *pRijaTeLjE
    *SL!kaWat sE
    *sHoPP!ng
    *šM!nkU
    *DuldE & moPsE
    *L!tO
    *bAcHe
    *sLaDoLeD
    *SlAtkiShE
    *pR!vjeSke
    *PaRfEme
    *BuBee [biG cWikE]
    *pRazN!kE
    *LjuB!chaStu bOjU
    *s!Wu BojU
    *kOmpiCh
    *inTerNeT
    *msN
    *žWakE
    *L!zEe
    *bLoGoWe
    *d!zajN [sWe shta iMa wEze s T!mE]
    *cRtaT
    *gRaF!tE
    *sMaJLicHE
    *PuToWaT
    *hAjDukA
    *tORciDU
    ...i tAkO To...
    Image and video hosting by TinyPic
    sHtA JA tO N3wOL!n ??

    *šKoLuuu
    *uČeNjE
    *LEkt!re
    *mAt!sHu
    *f!ZiKu
    *jaJA
    *tR!picHe
    *fAžoL
    *BL!twu
    *nEke LjudOwE
    *kOntrOlnE
    *sPrEmAt sObu
    *žOhARE
    *muWe
    *mOLJce
    *pAntAgaNe
    *pOwRachAnJE
    *oSe
    *gL!stE
    *S!wo nEbo
    *doSAdU
    *sRbE
    *SmRaD
    *šKaMpE
    *liGnJE
    ...i tAkO to...
    Image and video hosting by TinyPic

    LiNkiCh!...

    ×Nini
    ×Bruna
    ×Petrana_stari blog
    ×Petra & Ana
    ×Sara
    ×Nika
    ×Tonka_stari blog
    ×Petrana
    ×Kate
    ×Tade_mawa čobby
    ×Kneža_DBK
    ׎aja
    ×Luce
    ×Kate & Tade
    ×Tonka

    ^^ mUFFiNi ^^

    Image and video hosting by TinyPic~Tonka~


    Image and video hosting by TinyPic
    ~Petrana~


    Image and video hosting by TinyPic
    ~Brunchy~

    Image and video hosting by TinyPic
    _pEtRaAna i Ja_

    Image and video hosting by TinyPic
    _Moi bRAcO_


    Image and video hosting by TinyPic
    _pULjE_

    Image and video hosting by TinyPic
    _MaTEa_

    Image and video hosting by TinyPic
    _pEtRA_

    Image and video hosting by TinyPic
    _SaRA_



    ^^ SLikis$eE ^^

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic





    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Photo: muszka
    Hosting: Tinypic

  • ~ Exkurzija ~

    .[1. dan ].

    Ujutro u 7 h smo se našli na parkiralištu isprid škole,ja naravno došla zadnja,svi mene čekali jer san morala ić kupit četkicu za zube u Konzuma,ova moja pukla na dva dila...Spremili smo kufere u one bunkere i smistili se u autobus.Uglavnom taj cili dan smo putovali do Vinkovaca,nismo nigdi posebno išli,stali smo dva-tri puta na nekoj benziskoj i tako...Slikavali smo se,slušali muziku,spavali,onaj vodič puten stalno nešto blebleta priko mikrofona...U hotel smo došli oko 5 h. Ja, Tonka ,Bruna i Marijana smo bile ka u nekom apartmanu [soba 606 ] ... Hotel je bia ok i sobe isto,imali smo tv...Kako nam je večera bila tek u 8 i po išli smo šetat po Vinkovcima. Hotel nam je bia u samom centru grada tako da je to bilo presuper. Sidili smo u onon parkiću,šetali kraj Bosuta ... Stvarno je prelipo.Slikavale smo se i odale po dućanima...Ono svi nas blido gledali,baš se vidilo da nismo otamo...Kasnije smo otišli na večeru,mislili smo da će nas strpat u neki podrum,al nisu...Jeli smo u prelipon restoranu..Neki cili svečani...Navečer smo ka tribali imat neku zabavu al smo ostali po sobama...Ugl. smo bili kod Vite,Žlice i Pocrnje...Jer su oni imali kauč i bilo je najviše mista...Mislili smo ka prespavat kod njih u sobi al Čuza nas stalno prisluškiva,potira nas je u svoje sobe jer smo se ka derali...I cilu noć je dežura po hodniku da nebi slučajno ko izaša.. Pa smo se dopisivali... Čuzu smo prozvali > Fantom < ... Nije nas pušta na miru tu prvu noć...Ja iden da ću otključat sobu,a on kraj vrata stoji i šapće - na spavanjee- ! A dobro...
    Image and video hosting by TinyPic

    .[ 2. dan ].

    Čuza nas budia ujutro u 6 h...Točnije razvaljiva je vrata jer ga niko nije obadava...Nakon doručka smo prvo išli u Vukovar,u neki dvorac,u Vukovarsku bolnicu...Bolnica je bila ka neki muzej,prikazali su sve to kako je bilo sa gipsanin lutkama,bilo je prestrašno,rupe od mina,onda je bila neka soba sa crvenin reflektorima u kojoj je ka neki glas nabraja swa imena poginulih...Stvarno je bilo jezivo...Stvarno mi je ža tih ljudi...Baš je sve bilo nekako tužno,ono nemoš virovat da se to desilo...Još su nan prikazivali neke dvd-e... smrch...Onda smo išli na Ovčaru,tamo slikavali,pa otišli u onaj hangar. Tu su prikazane sve slike žrtava...I ispod njih njihove osobne stvari...To je sve bilo zamračeno. Baš jezzaa.Posli smo išli do Iloka,Iločkih podruma...E,tu smo se nakupovali vina...Skoro je svak ima po bocu... I ka mi to nismo smili iznosit iz busa da se ko navečer nebi opia...a LOL!Tu smo i ručali,u restoranu na Dunavu...Na samoj granici sa Srbijon...Ono na mobu mi je bila srpska mreža...Pa posli ručka išli u Osijek.Padala je kišica. Tu nas je čeka ka lokalni vodič. Bili smo po nekin katedralama,muzejima,na Tvrđi,pa smo išli u centar di je ona fontana koja iskače iz poda pa smo se malo okupali...Cilu me zalilo...Bila san cila mokra...Onda u hotel na večeru.Za večeru bilo isto šta i za ručak ...Pomfrit,šnicel,juha i salata... I uglavnom smo to jeli swih 5 dana! Di god dođeš dočeka te to na stolu.Tu večer smo ka triali imat disco.Mi se sve ženske sređivale,muški nisu tili ić...Oni lipo naručili pizzu i gledali utakmicu...A mi došli dole u taj kafich di je ka disco,donili mi svoje cd-e , a nakraju nije radila linija. Pa otišle u sobe, Čuza nan da svoj laptop pa smo na to puštali muziku. Po hodnicima smo se glupirali,ka naprawile smo neki vlaški top model xD...Tu večer je bilo i svađa i tako toga al neću u detalje...Luda Marijana mene i Tonku cilu večer nasmijavala nismo mogle spavat od nje...Pivala nan neke pisme od Toše...Tamo se bacala...Ma ko zna šta je ona pila...
    Image and video hosting by TinyPic

    .[ 3. dan ].

    Ae tu smo već mogli ujutro duže spavat =) Iako mi ni to nie bilo dovoljno.Išli smo u Đakovo. E tu mi je stvarno bilo najbolje od svih tih mista,stvarno je prelipo ...Razgledavali smo onu katedralu,tamo se slikavali,sidile na onin skalama isprid katedrale...Stvarno je bilo super!Bili smo i u onoj pastuharni lipicanaca...Kod malih konjića...Malo ka one sve staje užassno smrde!! Fuj! Al navikneš se.Hranili smo konje...Ja mu dala iz ruke ječama on mi jezikon obliza cilu ruku,cilu me zabalia =) ...Al baš su mišni! U Đakovu smo se nakupovali sunevira [kako bi Marijana rekla]...Papali smo sladoled...Išle u Dm-a ...Tamo se šminkale...Isprid katedrale nam je došla policija,vozaču naplatilo kaznu za parkiranje...heh...Na ručak smo išli u Našice,u hotel Park.Ručali smo ono uobičajeno,osim šta je za desert bila snjeguljica [sladoled ].Njami.Onda smo išli do dvorca Pejačević...Oko dvorca sve ka neki park...Bile su i ljulje,klacke...Čak su se vodič i vozač klackali. A iza neka ogromna nizbrdica...Pa smo se tu kotrljali...Išli smo i u neki privatni zoo vrt,to je ka bilo iznenađenje!Tu su neki držali zmije oko vrata...Pomazila san afričkog pitona dugog 3 m i teškog 80 kg!!! Bravo ja!! Vidili smo i tigrove i lavove i jaguara i mede i klokane i leoparda i ponie i majmune...ma cilu đunglu! A to je sve u dvorištu jedne kuće...Nebi ja spavala u toj blizini! ...Nakon Našica povratak u Vinkovce...U autobusu smo slušali neki Marinin cd...Svi se uživili u pismu od Connecta - Na na na...>Jer meni treba jedna stvar da ju pjevaš cijeli dan,nešto tipa nanana,da svi me znaju kad izađem van...lalala < Puštali smo je negdi 20 puta...Baš je bazasta...Nakon večere išli smo s muškima igrat biljar...To je nešto ka kafich,imaju oni svi aparati,stolovi za biljar...Tu nam je bilo bolje nego u onon discu koje je bilo predviđeno za nas...Tu bi bili svaku večer,uglavnon san igrala u parove sa Anton...Jer jedino s njime pobjedin!! Wee!Čuza s muškima iša na pivu...Nemoš viriovat...Skroz je drugačija osoba izvan školee!!!Kad smo došli u hotel...Čuza nam dopustia ka da po sobama možemo do 2 sata...Ili je zaspa ili...Jer uopće nas nie tira ...Igrali smo na kems...Na mom i Tonkinom krevetu...Pa swi žderali i razmeljali mi nešto čokoladno po krevetu...Gadilo mi se na tome spavat...Tu večer je i smrdila neka kanalizacija iz wc-a u našoj sobi...Morala san otvorit sve one prozore tako da san se cila smrzla...A na krevetu neka mala dekica...Okreneš se a ona nestane...E,nesmin zaboravit da je za večeru bila pizza,wee!! Napokon neko drugo jelo!! i baš je bila suupper,bar meni! =)
    Image and video hosting by TinyPic

    .[ 4. dan ].

    Nismo se trebali rano dizat...Taj dan smo išli samo u Kopački rit...Cilo popodne smo imali slobodno!! Na Kopačnom ritu smo prvo išli u neku kućicu slušat neko predavanje...[ boring ]...Nakon toga na razgledavanje sa nekim brodićen...Nisan vidila puno životinja...Jer je tribalo gleat sa kanočalen,a meni se to nije dalo...Ja san bzvz. okolo slikavala...Tu smo se nakupovali sunevira =)...Nakon šta smo mi to sve razgledali išli smo nazad u hotel...Na ručak...Nakon ručka smo malo odspavali...zzzz...Svi smo bili umorni...Pa smo onda išli u grad...U shopping po Vinkovcima! Tamo su svi ljudi ono ljubazni...Svi s autima ti stanu na cesti čim te vide da zakoračiš...U svim dućanima ljudi nas nešto pitaju...Vide da nismo iz Slavonije...Išli smo do Keruma [ ili ti ga Đeruma! ]. Nakupovali smo se slatkiša za navečer jest i za put...Pa u Dm-a...Tu smo uglavnon kupile nešto za naše mamyce xD! Išle smo tamo po nekim sunevirnicama i tako...Tu večer je bilo svega...Po razreda je plakalo,svi su se posvađali sa jednon osobon...Iz puno razloga...Svašta je tu bilo...Puno se toga saznalo...Niko nije tia večerat...Al ipak nam je to bila zadnja večer i nismo je tili upropastit!!! Prvo smo se nešto malo spakirali...Onda smo priredili iznenađenje za razrednika,vodiča i vozača...Kupili smo im diplome za naj šefa [ razrednik ] naj vozač i najpametniji vodič...Ajme to ste tribali vidit...Čuza se ceria ko lud! Skaka je po stolici i glumia vozača...Samo mi je ža šta ga nisan slikala!!! Baš su bili hepy...To je bila Mateina,Marinina,Bernina i Petrina ideja...ja mislin...Navečer smo opet išli na biljar!I igrali smo košarku ka na nekom aparatu...Baš je bilo loodo!Došli smo u hotel oko ponoć,možda i više...Nean pojma...I onda smo se po hodniku gađali wc papirima, špricali dezićima...Imala san na sebi 100 vrsta dezzića...Od axea pa do rexone...Cila mi je guzica bila od dezzića pa ka ono nisan smila prdnit da mi nebi izgorila guzica..LOL! Onda su se neki iz hotela žalili na nas da nemogu spavat,a još bia neki kongres za neke svinje...Pa smo opet otišli u u sobu kod muških...Piđama party!!Nas dvadeset je ležalo u jednoj sobi...Gađali smo se kušinima...Samo šta nisan dobila potres mozga...Izgubila san jedan dio naušnice...kmee...Pa nas Čuza oko 2,3 sata potira u svoje sobe...kmee...Pulje se preselila u sobu kod mene,Tonke i Brune...Spojile smo krevete...I nanalee...
    Image and video hosting by TinyPic

    .[ 5. dan ].

    Buđenje u 6 h...Jedva san se probudila,spavala san sveukupno 3 h...Ako i to...Morali smo se još do kraja spakirat i u 7 i 15 odnit torbe u autobus...kmee...[ ja nebi išllaa ] ...Ludi Kike je mora platit telefon 60 kn...On tamo zva ljudove...Mislia da se to neplaća...I još je Niđo triba platit neku štetu 200 kn...Al pošto je neko razvalia Pulji,Bosi i Buli sobu...Onda ništa od toga...Jadna Pulje izgubila digitalni...Moja soba proglašena ''najurednijom''... haha...Smeća je bilo na sve strane po sobi...Putem do Splita smo stali u Ogulinu...Bili kraj onog Đulinog ponora...Tamo di je Frankopanska kula itd...Malo se slikavali i uputili do jezera Sabljaci na ručak...Padala je kiša...Za ručak opet ono...netriban ni spominjat...Niđo zalia Pocrnju tečicon majoneze...A crnjaka...Sve mu po gaćama ...Ljakkkii...Po podu...Nakon ručka put prema Splitu...U busu smo svi spavali...Osim nekih koi su gledali filmove...Po autobusu su mi se gađali sa mojon Đokon [ plišana ovčica ].Niđo je trlja Đoku po Kikinoj i Božinoj glavi...Baca je tamo na Bosu, a ona je još i grlila...Fujj!! [ eo već je oprana na sušilu ]...Pa ju je još i Čuza uzea...Joj...Opet se slušala naj pisma...> Jer meni treba jedna stvar da ju pjevaš cijeli dan, nešto tip a nanana,da svi me znaju kad izađem van ... < Uživila san se!U Split smo došli oko 7 i po , 8 h...
    Image and video hosting by TinyPic

    .[ Bilo je predobro.Nezaboravno.Uopće mi nije ža šta smo išli u Slavoniju jer je tamo stvarno prelipo.Svi smo mislili da su to neka sela,kuće u dva reda...U nekim djelovima i jesu.U onim koje vidiš samo iz autobusa.A te kućice su presmišne.Ima onih još razrušenih u ratu, a i onih u svim bojama.Ali inače su to gradovi kao i svi drugi samo deset puta lipši.Samo mi je ža šta je to sve završilo,nekako mi je sve prebrzo prošlo...Bilo je super i svi bi naravno opet tili reprizu. ].

    Eo slide :


    |petak, 11.04.2008., 21:55|

    |229| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.