• On/Off


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Opis bloga

    Ode ima swakakwih gluposti =) =) =)


    Free Hit Counters
    Free Hit Counters

    aBoUt mE =)

    Image and video hosting by TinyPic

    ZowEn se AnAmaR!ja...
    Živ!n u SpL!tu,kwArT skAL!ce...
    !deN u 8.a raZreD..
    rOđeNa saN 18.2.'94. & imAn 14 goD...
    Po hORosKopU saN voD3nJak =)
    ×××
    moJ MSN: anamarijaaa@live.com
    ×××
    Image and video hosting by TinyPic
    ShTA jA to VoL!N ???
    *moRE
    *suNcE
    *obLaKe [onE b!jeLE]
    *jEst
    *sPaWat
    *icH vaNi
    *shaReN!lo
    *naRukWise
    *oGrlicE
    *PrstEnoWe
    *oBrUche
    *sWoje sTarKe [sHaRenE]
    *pRijaTeLjE
    *SL!kaWat sE
    *sHoPP!ng
    *šM!nkU
    *DuldE & moPsE
    *L!tO
    *bAcHe
    *sLaDoLeD
    *SlAtkiShE
    *pR!vjeSke
    *PaRfEme
    *BuBee [biG cWikE]
    *pRazN!kE
    *LjuB!chaStu bOjU
    *s!Wu BojU
    *kOmpiCh
    *inTerNeT
    *msN
    *žWakE
    *L!zEe
    *bLoGoWe
    *d!zajN [sWe shta iMa wEze s T!mE]
    *cRtaT
    *gRaF!tE
    *sMaJLicHE
    *PuToWaT
    *hAjDukA
    *tORciDU
    ...i tAkO To...
    Image and video hosting by TinyPic
    sHtA JA tO N3wOL!n ??

    *šKoLuuu
    *uČeNjE
    *LEkt!re
    *mAt!sHu
    *f!ZiKu
    *jaJA
    *tR!picHe
    *fAžoL
    *BL!twu
    *nEke LjudOwE
    *kOntrOlnE
    *sPrEmAt sObu
    *žOhARE
    *muWe
    *mOLJce
    *pAntAgaNe
    *pOwRachAnJE
    *oSe
    *gL!stE
    *S!wo nEbo
    *doSAdU
    *sRbE
    *SmRaD
    *šKaMpE
    *liGnJE
    ...i tAkO to...
    Image and video hosting by TinyPic

    LiNkiCh!...

    ×Nini
    ×Bruna
    ×Petrana_stari blog
    ×Petra & Ana
    ×Sara
    ×Nika
    ×Tonka_stari blog
    ×Petrana
    ×Kate
    ×Tade_mawa čobby
    ×Kneža_DBK
    ׎aja
    ×Luce
    ×Kate & Tade
    ×Tonka

    ^^ mUFFiNi ^^

    Image and video hosting by TinyPic~Tonka~


    Image and video hosting by TinyPic
    ~Petrana~


    Image and video hosting by TinyPic
    ~Brunchy~

    Image and video hosting by TinyPic
    _pEtRaAna i Ja_

    Image and video hosting by TinyPic
    _Moi bRAcO_


    Image and video hosting by TinyPic
    _pULjE_

    Image and video hosting by TinyPic
    _MaTEa_

    Image and video hosting by TinyPic
    _pEtRA_

    Image and video hosting by TinyPic
    _SaRA_



    ^^ SLikis$eE ^^

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic





    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Photo: muszka
    Hosting: Tinypic

  • Happy Birthday to ME =)

    Image and video hosting by TinyPicWeee,danas mi je rođendan [14.]...Točnije danas u 17:10 =)...I sad da je bar petak i sve bi se poklapalo...Danas mi je baš super dan...Dobila san za rođu digitalni fotoaparat--->=),nije me ništa u školi pitalo,osim šta smo pisali blic iz fizike i donila bliceve iz matiše...A to bolje da i ne spominjen...[imala san 9/21]...kmeee!A sljedeći utorak opet kontrolni iz cile te cjeline... =( Za sutra ne moran ništa učit,jedino domaći iz matiše...Večeras mi je folklor,jedva čekan;dosadno mi je doma,a i nadan se da će Petrana počet plesat u prvon...jer ona uvik sidi,misli da ništa ne zna...Moja čupra Tonka mi je napravila čestitku,baš je superr,[hvalla Totu]...i tako...Znan da mi rečenice nemaju veze jedna s drugom,ali neman ideje o čemu bi pisala!Sad u subotu slavin rođu,nadan se da će bit dobro,valjda nikome neće bit dosadno...Jer neki će igrat bocu,drugi to ne žele...Pa nadan se da će svima bit zabavno,ma šta god radili! =)Neki dan mi je virus bia u kompiću i to Trojan,al sad je sve oke,osim šta su mi se sve moje mape i slike obrisale... A valjda ću opet nać neke...Ja opet prominila dizajn,[ništa čudno]...ovaj mi je baš baza!Obožavan bube,[tako ja i Petrana nazvale ove ogromne cwike],baš su super...Nadan se da ću ih dobit prije ekskurzije,koje se sve više bliži,za skoro misec i po dana...Sad jedva čekan,al to će brzo doć i proć,pa će mi bit ža...Nebi tila još u srednju,kmeeee,svi ćemo se rastat,a možda neke ljudove više i ne vidin... =(U srednju ću možda u Grafičku >[dizajner unutrašnje arhitekture]<,iako svi govore da je to preteško,al meni je to stvarno super...A moran još razmislit...Iden sad dodat još neke ljudowe u linkiće i još malo uredit blog, i naravno kommat...Pa kommajte i vi meni [punooo],pa pozzzz i big kissiiiiccchhhhhaaaaaaaa*

    Image and video hosting by TinyPic


    |ponedjeljak, 18.02.2008., 15:38|

    |168| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.