• On/Off


    Dnevnik.hr
    Gol.hr
    Zadovoljna.hr
    Novaplus.hr
    NovaTV.hr
    DomaTV.hr
    Mojamini.tv


    Opis bloga

    Ode ima swakakwih gluposti =) =) =)


    Free Hit Counters
    Free Hit Counters

    aBoUt mE =)

    Image and video hosting by TinyPic

    ZowEn se AnAmaR!ja...
    Živ!n u SpL!tu,kwArT skAL!ce...
    !deN u 8.a raZreD..
    rOđeNa saN 18.2.'94. & imAn 14 goD...
    Po hORosKopU saN voD3nJak =)
    ×××
    moJ MSN: anamarijaaa@live.com
    ×××
    Image and video hosting by TinyPic
    ShTA jA to VoL!N ???
    *moRE
    *suNcE
    *obLaKe [onE b!jeLE]
    *jEst
    *sPaWat
    *icH vaNi
    *shaReN!lo
    *naRukWise
    *oGrlicE
    *PrstEnoWe
    *oBrUche
    *sWoje sTarKe [sHaRenE]
    *pRijaTeLjE
    *SL!kaWat sE
    *sHoPP!ng
    *šM!nkU
    *DuldE & moPsE
    *L!tO
    *bAcHe
    *sLaDoLeD
    *SlAtkiShE
    *pR!vjeSke
    *PaRfEme
    *BuBee [biG cWikE]
    *pRazN!kE
    *LjuB!chaStu bOjU
    *s!Wu BojU
    *kOmpiCh
    *inTerNeT
    *msN
    *žWakE
    *L!zEe
    *bLoGoWe
    *d!zajN [sWe shta iMa wEze s T!mE]
    *cRtaT
    *gRaF!tE
    *sMaJLicHE
    *PuToWaT
    *hAjDukA
    *tORciDU
    ...i tAkO To...
    Image and video hosting by TinyPic
    sHtA JA tO N3wOL!n ??

    *šKoLuuu
    *uČeNjE
    *LEkt!re
    *mAt!sHu
    *f!ZiKu
    *jaJA
    *tR!picHe
    *fAžoL
    *BL!twu
    *nEke LjudOwE
    *kOntrOlnE
    *sPrEmAt sObu
    *žOhARE
    *muWe
    *mOLJce
    *pAntAgaNe
    *pOwRachAnJE
    *oSe
    *gL!stE
    *S!wo nEbo
    *doSAdU
    *sRbE
    *SmRaD
    *šKaMpE
    *liGnJE
    ...i tAkO to...
    Image and video hosting by TinyPic

    LiNkiCh!...

    ×Nini
    ×Bruna
    ×Petrana_stari blog
    ×Petra & Ana
    ×Sara
    ×Nika
    ×Tonka_stari blog
    ×Petrana
    ×Kate
    ×Tade_mawa čobby
    ×Kneža_DBK
    ׎aja
    ×Luce
    ×Kate & Tade
    ×Tonka

    ^^ mUFFiNi ^^

    Image and video hosting by TinyPic~Tonka~


    Image and video hosting by TinyPic
    ~Petrana~


    Image and video hosting by TinyPic
    ~Brunchy~

    Image and video hosting by TinyPic
    _pEtRaAna i Ja_

    Image and video hosting by TinyPic
    _Moi bRAcO_


    Image and video hosting by TinyPic
    _pULjE_

    Image and video hosting by TinyPic
    _MaTEa_

    Image and video hosting by TinyPic
    _pEtRA_

    Image and video hosting by TinyPic
    _SaRA_



    ^^ SLikis$eE ^^

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic

    Image and video hosting by TinyPic





    CREDITS

    Design: Lucija [d]
    Photo: muszka
    Hosting: Tinypic

  • Počela škola... =(

    Aloha ljudovi!!Ewo i ja napokon pišen nowi post...Znan da san rekla da ću ga napisat kad skupin 200 kommova,al' stvarno mi se nije dalo,tako da...SORRY-swima=)A ewo i škola počela,neee! =(Danas,prvi dan,nije bilo ništa naročito...Vratila se naša Palee,weeee =) =)!Sad mi matiša može bit 4,ako ne i 5,al' meni je četvorka sasvim dovoljno..Još uvik neznamo ko nan je iz engleskog,nije danas bila nikakva zamjena,pa su nas pustili 5 sat doma =) =)A mi otišle do parka,pa malo do grada i tako...Sad mi je bia tjelesni,crkla san,igrale smo košarku...Mama mi danas uplatila ono za exkurziju,ajme jedva čekan...samo mi je ža šta Tonka ne ide...=(E,da!Maškare su 5.2(utorak),tako da ipak neću slawit rođu na maškare...=(...a to bi baš bilo baza,al nema veze,ugl. jedva čekan i maškaree,baš će bit ludo!Sad u 5 i po iden s Tonkon i Bulon do Jokera,nadan se da nas Niđo može besplatno uvest na klizanje jer neću platit 30kn,a ako ne,onda ćemo gledat druge kako se ubijaju =) =) =)!To je baš zabawno!Pa nan je onda u 7 i po folklor,moramo se nać s Brunon i Petranon,a valjda će i Bulićka ić s nama...I tako...Cili dan u pokretu...E,i stawila san u box japansku abecedu...Ajme šta je do baza!Na japanskom se zoven Katoka Rinkashikizuka =) =)A prezime je još smišnijeee =)Tako,sastawite svoje ime pa mi jawite u kommovima kako glasi...I swima hvala na kommowima,a posebnoooo Ani & Petri =)I dalje nastavite owako kommat...Moran sad ić,pa swima pozzz & k!sSiCh =) =) =)

    Image and video hosting by TinyPic


    |ponedjeljak, 14.01.2008., 16:47|

    |121| Komentari| Print| #






    << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.