studeni, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Studeni 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga...ajd da me upoznate...

moj treci blog....jbg...stalno zaboravljam lozinke...hehe....lud

a sada malo ja i ja...

zOvEm sE: dUnjA wave

rAzZ: 8.E - tHE bEst i pOzZ sViMa iZ nAj rAzReDa sretan sretan sretan

VoLiM: fReNdOvE, naughty
zAbAvE, party
pLeS, cool
BrAcU, cerek
zAjEbAvAt sE, dead
iSkReNoSt, sretan
pOsTeNoSt, yes
pRiJteLjStvO, kiss
dUhOviToSt , rofl dead
pLeMeNoSt, thumbup
DeČkE..hehe..., cerek
dUgA pRiCaNjA Sa nOrMaLniM LjuDiMa, blabla
mjUzU, pjeva
PrEsPavAtI KoD nEkoG iLi KoD MeNe... zubo



ZeLiM: pArE (..hehe...), greedy greedy greedy
MiR U SvIjEtU (to uvijek manekenke kazu...
ajd sad sam i ja manekenka...BUUUUAAHAHA...), smijeh

BiTi sTo ViSe IsKrENa, yes
nAcI nEko MjEsTo KoJe mE SmIrUJe, rolleyes
vIsE UsPjEhA u ZiVoTu, thumbup
iSpRaViTi NeKe pOsTuPke (jbg..sada je kasno)... eek
......



MrZiM: dVoLicNSt (nekad mislim da sam to ja ..ali danas sam shvatila da je to
nesto drugo (ogovaranje..ali to prestajem)....) blabla

SkoLu (volim je samo zbog frendova i zajebancije...) puknucu
KaD ShVaTiM dA nIsAm U pRAVu (...BUUUAHAHA...)...hehe..sala... belj
kAd neMoGu nEsTo iSpRaViTi...nut
....


Linkovi


juraj...bjaco
njezin zivot je mjuza....auuuuu...
meggi...
keep smajling XD
nanin svijet....obavezno posjetite...
jaaako ludeee curke...hehe...
jbg..fran nema...





ljudi budi te informirani...hehe...

ev ja napravila prvi post na svom tecem blogu...jebes ona sranja...rekla sam da necu pisat sranja na proslom blogu al sam stalno pisala o prijateljima i jadikovala...ma nisu to sranja al vec sam pretjerala..onaj prvi blog sam izbrisala..a drugi cu uskoro...

pozz svima a pogotovo mom braci Juri koji mi pomogao da napravim ovaj cooooll blog...


sretan rođendan Dini i Mateji...


pozz i sretan Božić...hehe...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



....hehe....rofl

kisswave



| - 15:40 - ...set me free.... (3) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.