Tablete za studente...




Ponekad dok slušam priče svojih roditelja o njihovim životnim dogodovštinama poželim da barem djelomično odrastam u tom njihovom vremenu, makar ono bilo (po onome što se dalo čut) dosta konzervativnije nego ovo u kojem sada živimo. Ali čini mi se da je i ono bolje od onoga u kojem će jednog dana odrastat moja djeca (ako ih naravno budem imala). Lako se da naslutit da će tada znanstvenicima bit glavni cilj pokušaj transformacije čovjeka u robota koji više niti neće morat sam učit, kuhat, obavljat neke osnove stvari koji čine koliko toliko život zanimljivijim od onog robotiziranog.

Kao (uskoro) bivši student, kojem nije bilo lako polagat ispite, posebno ne one u kojima nikad nisam vidile logike, al nabubat sam ih morala makar na pamet, jer ispit je trebalo položit, mogu samo reć da bi rađe opet te predmete bubala na pamet nego iti pomišljala na šopanje ovakvim stvarima. Al od svega me najviše čudi jedna stvar, a to je ta da ne mogu shvatit da čovjeku može bit na umu samo profitiranje, bez razmišljanja o posljedičnim rezultatima ( a i kako razmišljat o njima kad se moraš skoncentrirat na džep pun para) njihovih inovacija.

Tablete za studente i problema nema ili barem mislimo da nema.
Al ajmo uzet za primjer da netko tko je tek krenio na fakultet i počeo konzumirat ta kvazisranja, i konzumira ih tokom čitavog studiranja koje je eto minimalno 3 godine. Šta se događa sa tim istim studentom nakon 3 godine, osim šta bi eventualno mogao postat ovisnik i osoba koja danas sutra više niti neće moći funkcionirat bez tih istih pilula. Zaposli se u nekom super uspješnom poduzeću, prestane pit tablete (jer ispite je položio) i onda na kraju u firmi sve supersjebe jer shvati da ne može funkcionirat tj. pamtit bez tih kvazisranja. I na kraju rezultat svega = STUDENT OVISNIK, a znanstvenici i ljekarne trljaju ruke i zbrajaju svoj financijski ulov. Neznam, (medicinski sam laik, medicina mi nije jača strana, osim nekih područja koja sam tila ne tila morala naučit, pa nek me ispravi medicinar ako ga ima) možda sam u krivu, pa se ne može čovjek navuć na te stvari, iako čisto sumnjam jer tabletomanija je postala jedna od velikih problema današnjice, a mladost pokusni kunići i naivci koji većinom najrađe idu linijom manjeg otpora i najsretniji bi bili kad bi drugi za njih polagali ispite, tražili posao i obavili sve najbitnije životne zadatke i onda im dali da dalje komandiraju svojim životom kad im je već sve servirano na pladnju. lud


A kako će tek na to reagirat naši famozni profesori zvani mito i korupcija. Znanstvenici će im sad uništit njihov zavidno uspješan business, kakve li katastrofe. Baš mi vas je žao profesori moji najdraži, makar vama nije bilo žao nas dok ste nas rušili po par puta u nadi da ćemo vam dat koju kintu, al mi se (je) dali nismo pjeva


Sreća pa me više rušit ne možete, osim ako me srušite na diplomskom.
Možda nebi bilo loše da sam ovo rekla nakon obrane, ali sad je gotovo belj


Ja se samo pitam što vi roditelji mislite o tome. Da vam dijete danas sutra dođe za prohtjevom da želi pit takve tablete, što je lako moguće jer kažu da je interes studenata za takvo nešto poprilično velik. Biste li dopustili da vam dijete bude tabletoman samo zbog toga jer je lijeno zagrijat stolicu i shvatit da fakultet nije isto što i srednja škola???

I naravno vas koji studirate. Bili se ikad upustili u korištenje tableta kao 'simulatora' za učenje?

19.01.2009. - 13:52 - Komentari { 2 }

<< Arhiva >>