13

subota

lipanj

2015

Recenzija: Gliss 6 Miracles Oil Essence



Nakon što sam uočila da moja duga kosa postaje slamnata, vrhovi su brže ispucali nego ranije, te je izgubila sjaj, odlučila sam isprobati neko ulje ili serum za kosu, te sam kupila Gliss 6 Miracles Oil Essence po cijeni od 79 kn.

6 učinaka koje bi trebalo pružati ovo ulje za kosu:
1. Anti-slamnati učinak
2. Zaštita od topline sušila
3. Smanjuje pucanje vrhova
4. Olakšava stiliziranje
5. Njega i oblikovanje kose
6. Luksuzna kosa



Imam jako gustu kosu, sklonu elektriziranju i rijetko koji preparat djeluje na moju kosu. Gliss 6 Miracles Oil Essence mi također nije previše pomogao. Osim lijepog mirisa kose nakon nanošenja ovog ulja, ne uočavam nikakve druge promjene. Vrhovi su mi jednako ispucani, a kosa općenito suha i lomljiva. Ako ovo ulje koristim na mokroj kosi, nakon sušenja kosa mi je ljepljiva i kruta (kao nakon korištenja laka za kosu). Od kad ga koristim kosa mi se brže masti, te ne uočavam da na moju kosu djeluje ni jedan od 6 čudotvornih učinaka.

Kakva su vaša iskustva s ovakvim proizvodima za kosu? Imate li neke preporuke? :)


Slike: privatno

Oznake: kosa, njega kose, preparati za kosu

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.