Copyright

Copyright © 2007/08. By Lucinda Lorrin Tacker Lockhart
Sva prava pridržana. Sadržaj na ovom blogu je zaštićen autorskim pravom i ne smije se kopirati bez dopuštenja ili navođenja autora.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari YeP/NoP

by plawusha...xD

O Lucindi ...

Ak me neko treba,ev vam moj msn...
sexymistery93@hotmail.com
(Nova adresa)

Vas je bilo samo:

Free Hit Counter
Thai Singles

od 18.1.2008 ...wow...ali to moze jos bolje!






Veliko hvala Anni i Janni za ovaj banner i dizajn na Luffy


E pa ovak...ima 4 pravila:

1.Antipotterovci,molim vas da ne ostavljate komentare uvredljivog tipa,znate gdje je maleni x ili i to moram da vam
objasnjavam???


2.Lanci srece i ostale gluposti nisu dobrodosle...

3.NE KOPIRAJTE! Znaci,ne zelim ni da cujem da postoji jos neka Lockhartova kci a posebno ne neka Lucinda!

4.Ako zateknem bilo sta od navedenog,prijavljujem kao spam ...a sto se bloga tice,zasticen je copyrightom. Sto znaci da mi nece odbiti zalbu ako naidjem na blog sa slicnom idejom ili imenom!


Sorry ljudi ak delujem razmazeno,ali sam ideju dugo i sa mukom smisljala te stoga ne zelim da bude ukradena i predstavljena kao tudje delo...na vrijeme da se obezbedim,jer budala svuda ima...vjerujem da nisam jedina koja se plasi takvih stvari i koja je imala takvo neprijatno iskustvo ili slicno!!

LINKOVI



glavni likovi,pored Lucinde,u mojoj prici su:

Leah Slytherin to jest Aqua Axia Riddle
Starz Scrable
Loredana Venessa Nadia Malfoy

a od izmisljenih likova:
Draco Malfoy
Neville Longbottom
Matilda Lorraine Tacker Lokchart

Likovi koji ce biti sve cesce spominjani(prica je uplanirana i ispisala sam preko 10 postova unaprijed):
Bellatrix Calista Bell a.k.a B.B.
Chanell Grey
Nicky Granger


Luffy-moj drugi hpff
PRIMIT CU JOS KOJEG LIKA,ALI SAMO UKOLIKO ONI MOGU PRIMITI MENE I DA ME REDOVITO SPOMINJU!


Pieces of my soul...

Koliko me dobro poznajete?Uzmite test i ostavite komentare!

Alexz Johnson

Alexz Johnson
Lucinda Lorrin Tacker Lockhart
(Lus,Lucy)
Hufflepuff, 6. godina
-Najpozeljnija i popularnija cura u Hufflepuffu
-Igra na poziciji lovca u metloboju
-Bila je zaljubljena u Malfoya od 1.godine
-Ima par svojih prijatelja koje obozava
-Htjeli su je naterati da postane Smrtonosa, ali
nisu uspeli

draco malfoy
Draco Malfoy
Draco Malfoy
Slytherin,6godina
-Najpokvareniji, najzliji, naj, naj, naj ...
-Voli Lucindu
-Postat ce Smrtonosa
-Ima mladju sestru u Gryffindorima
-Igra na poziciji lovca u metloboju za Slytherin


Alexz Johnson
Alexz Johnson
Matilda Lorraine Tacker Lokchart
(Matti,Matte)
Hufflepuff,6. godina
-Lucindina sestra blizanka
-Nisu bile u dobrim odnosima, ali se sad
to popravlja
-Ima momka Jacka Darkwooda sa kojim je vec par godina
-Darkerica je
-Trudna je i nece ici na sestu godinu

Ryan Ross
ryan ross
Jack Darwood Johanssen
(Striffy)
Slytherin,7 godina
-Matildin momak
-Totalno su zajedno u svom svetu
-Posvojila ga je jedna od najvecih Smrtonosa:
Marija-Iness Ratkajeva...
-I on je Smrtonosa. Sada je dobar sa Lucindom.

Gilderoy Lockhart avatar
Harry Potter Gilderoy Lockhart avatar
Gilderoy Lockhart
-Lucindin otac
-Nekadanji poznati spisatelj magijskih knjiga
-Sada je u St. Mungu
-Obozavao je Lucindu dok je ova bila mala
-Lucinda ga redovno posecuje u St. Mungu

Tarja
Tarja Turunen
Alisson Wonderland Lockhart
-Lucindina i Matildina mama.
-Nije imala lijep zivot. Bilo joj je jako tesko. Roditelji su joj bili bogati ali su je uzasno odbacivali zbog njezina brata bas kao sto ona sad to cini Lucindi zbog Matilde. -Lus nije preterano vezana za nju.
-Otkrila je da voli i Matildu i Lus podjednako.
Alisson je poznata Smrtonosa i jedna od Voldemortovih najodanijih sluga
-Bellatrix Lastrange, Lucious Malfoy i Marija-Iness Ratkajeva cine nerazdvojni tandem sa Allison.


Anette Olzon
Anette Olzon
Marija-Iness Ratkajeva
-Jedna od najpoznatijih Smrtonosa. Lucindina kuma
-Poznato je to da je ubila svog muza radi nasledstva.
-Jackova maceha. Jako su vezani jedno za drugo.
-Voldemortu je odana i lojalna gotovo kao Bellatrix Lastrange,samo sto si
ne dozvoljavala svakava ponizenja.
-Ima jako velikog smisla za modu,modne detalje i ima veoma lijep glas.
-Ona je mnogo voljela Lucindu dok je ova bila mala,jer su ona i Gilderoy odrastali zajedno...



longbottom
neville longbottom
Neville Longbottom
Gryffindor,6 godina
-Lucindin najbolji drug
-Upoznali su se na casu Travarstva.
-Bas kao i Lucindi, i njemu Travarstvo predstavlja najmanji napor i najveci uzitak
-Druze se godinama
-Puno je propatio u i zivotu


Gemma Ward
Gemma Ward
Leah Slytherin
Hufflepuff,6 godina
-Jedna od Lucindinig nerazdvojnih drugarica.
-Parselustica je a patronus joj je vidra.
-Voli čitati i slušati muziku, ponekad biti sama.
-Gotovo nikada ne ide nikamo bez šminke (barem ne bez maskare i sjajila)
-Prezire laži, prevare, sebičnost i umišljenost mrzim, kao i bahatost; iako i sama zna ponekad biti bahata (ali vrlo, vrlo rijetko).



avril lavigne
avril lavigne
Loredana Vanessa Nadia Malfoy
(Ana,Nessa)
Gryffindor,6 godina
-Lucindina naj, naj, naj drugarica.
-Sestra je od Draca Malfoya
-Lucius je se praktički odrekao, a sa Narcissom ima dobar odnos
-Obožava se šminkat.

emma
emma watson
Hermione Jane Granger
Gryffindor,6 godina.
-Bezjakinja porijeklom i Potterova najbolja drugarica.
-Cesto su se ranije svadjale zbog Pottera, no sad su dobre drugarice
-Draco je i dalje mrzi
-Nije u metlbojskoj ekipi, ali joj je interesantno pogledati utakmicu i navijati


Britney Spears
britney spears
Chanell Grey
(Nell)
Gryffindor,6 godina.
-Lucindina dobra drugarica
-Bivsa Potterova cura. Sada je sa Starzom
-Obožava metloboj i igram na mjestu lovice.
-Ima dvojajcanu sestru blizanku Michelle.
-Obožava čitati i pisati.Imam puno prijatelja a najbolji su:B.B i Hermione.


Cassie Scerbo
cassie scerbo
Nicolette Caterine Rosaline Granger
(Nic,Nicky,Rosie)
Griffyndor,5. godina
-Hermionina mladja sestra i Lucindina jako dobra drugarica.
-Previse se pravi pametnom i voli da zapovjeda
-Mnogi je mrze zbog porijetla.
-Patronus je lavica...a animagus je mačka (crna perzijska da budem točnija).
-A sve ovo jer obožava mačke pa ima tako i jednu slatkicu za ljubimca...njeno je ima Lindy.


Ginny Weasley
ginny weasley - home
Bellatrix Calista Bell
(BB,Bea)
Gryffindor,5. godina
-Jedna od onih osoba u Lucindinom zivotu koji su uvijek tu kada ih ona treba
-Voli se šaliti i glupirati, voli život i optimistično gleda na njega, druželjubiva je.
-Često kasni na sastanke po 5 minut, ali ne i na nastavu. Igra metloboj na mijestu vratara.
-Bauk joj je smrt a patronus tigar.


billy joe armstrong
Billy Joe Armstrong
William Wonderland Blake
(Ujka Willie)
-Allisonin rodjeni brat.
-Stariji je od nje 4 godine i ima kcerku Hilary.
-Voli Lucindu i Vicky gotovo jednako kao Hilary


ashley tisdale icon
ashley tisdale icon
Hilary Joyce Blake
('Razmazat ce mi se sminka',Hil)
-Kci ujka Willija.
-Lucinda nikada nije bila u dobrim odnosima sa njom.
-Smuvala se sa Dracom
-Nitko je ne podnosi


Tom Kaulitz Icon
Unique
Billus Joel Blake i Tommas Adam Blake
(Bill,Tom)
-Momci koji ce iznenada njoj i Vanessi uci u zivot.
-Tom je novi momak koji je zauzeo Lucindino srce
-Bill i Nessa se muvaju


james laferty
james laferty
Starz Scrable
Slytherin,5.godina
-Lucindin jako dobar prijatelj.
-Dracov bratanac.
-On nije poput svih ostalih Slytherina.
-On je dobar. Draco i on se mrze, jer njegov tata misli da Starzova mama hoce da preuzme nasledstvo od Dracovog oca. Nije zao i jedan je od najboljih ucenika na Lusinoj godini.
- Za njega je metloboj jedna dosadna igra, ali skuzio bi on samo kad bi htio....



Image Hosted by ImageShack.us

Lily Hermiona Potter
(just Lily)
6. godina Gryffindor
-Obožava: OOMS i Napitke.
-Zeljela bi postati auror.
-Inace je metamorfanimagus. Parsel-ust je.
-Jedna od Lucindinih boljih drugarica. Cesto znaju uciti zajedno.



Ashlee Simpson Icon
Ashlee Simpson Icon
Victoria Ameretat Lockhart
(Vicky)
5. godina, Rawenclaw
-Lucindina rodica sa tatine strane
-Jedna od njenih nerazdvojnih drugarica
-She has spiritual bond with Lus


vida guerra
Dora Cyclone Wentz
-5. godina. Ravenclaw.
-romantičarka, veselica, uvijek nasmješena, slatka
-polu sirena, zbog čega treba piti krv
-voli kad ju se zove Cyclone
-još nezrela, ali shvaća svoje postupke; misli da je sve na svijetu ružičasto

nedjelja, 20.04.2008.

Scream! 'Till you feel it...Scream! 'Till you believe it...Scream! And when it hurts you,Scream it out loud....

Hehe, ovo se moze nazvati prvim postom. Iako nije. Tek sam nekim ljudima javila da je blog opet otvoren i nadam se da ce nastaviti da se citaju samnom. Neki ce se spominjati tek poslije, jer ne mogu mijenjati tok price. Obecajem, svi cete doci na red. I da, nemojte mi ostavljati po 100 komentara u kojima necu skapirati sto ste htjeli reci, ostavite jedan ali razuman. Molim vas. Ljubim vas sve i volim....
I da,nekima sam se od vas predstavila kao novajlija...ali ovo je zapravo MOJ BLOG



Dok su ostali nervozno cekali, napokon su docekali jednoroga koji je progovorio Lucindinim glasom:
-Ljudi,ja sam dobro!Osim sto me je Draco docekao i pocastio 'Cruciom' sve je ispalo kak treba...moja sestra je trudna...Voldemort se vraca za 11 dana sa Lastrangeovima iz Londona a Jackovi ce roditelji otici te je tada savrsena prilika za napasti...javit cu vam par dana prije vrijeme dolaska...pozurite molim vas,jer definitivno ne zelim vatreno krstenje...pussica svima,volim vas!
Svi su zanemeli. Znali su sta ona podrzumeva pod vatrenim krstenjem...
-Napast cemo.-izgovorio je Harry na sta su ga ostali uplaseno i hrabro gledali.
Lucinda je u medjuvremenu provela predivnih 20 dana sa svojom porodicom ali stalno u nekom strahu od Voldemorta. Imala je jos 11 dana. Ne, zaista nije zeljela biti Smrtonosa...sta ako ekipa zakasni? Ne...ne smije da zakasni...ako zakasni...ne...
-Lucy, gdje ti je prsten?-upitao je Draco Lucindu dok je ona opusteno citala knjigu u lezaljci. Citanje ju je zabavljalo. Zaboravljala je na probleme kada bi utonula u nezne, lijepe reci koje su opisivale ljubav, romantiku i zaljubljenost.
-Molim?-trze se ona
-Gdje ti je prsten?
-Ahh...bojim se da smo ga izgubili one noci kada ...kada te je Voldemort odveo.-slagala je pazljivo, bojeci se da ga ne naljuti. No, njegova je reakcija bila skroz opustena.
-Ma ok je...pitam bezveze, mozda jos uvijek to mozemo popraviti. Mada Mracni Gospodar se ne ljuti. Ako smo izgubili prsten, a nitko ga nije nasao, tako ce njegov horkurs biti bezbedan. A ako ga netko nosi ...jos bolje.-dovrsi i sede pored nje na tronozac. Ona je ostavila knjigu. Zeljela je uzivati u njegovom drustvu. Kada se nasmijala, pripala joj je muka. Non-stop je imala nesvestice. Bilo joj je muka cim se probudi i povracala bi cesto. Pocela se i jako brzo zamarati. Ona je mislila da je to zbog prisustva zla u kuci. Ostatak ukucana je to primjetio te su bili pazljivi prema njoj.
-Joj Draco, meni je muka. Mislim da cu povratiti. Izvini me na momenat.-rekla je i otrcala do toaleta. Povratila je sve sto je pojela od jutros. Uhvatila se za lavabo uz nesvesticu i pogledala se u ogledalo. Primjetila je podocnjake. A spavala je redovno i normalno! Umila se ledenom vodom, uzela mentol bombonu i otisla pravo ka svojoj lezaljki.
-Jel ti bolje?-upita je Draco par minuta posto je dosla.
-Jeste.
-Tebi je bas cesto muka ovih dana!-rekao je mazeci je po kosi.
-Ma nemam pojma sta mi je.-rece, uspravi se u lezaljci i izbaci zvaku-Budim se uz mucnine, lezem uz mucnine, umorna sam kao da rintam kao konj, nesvestice...
-Ma u redu je. Zvacemo Greya. Oca od one male blatokrvne Channel iz Gryffindora.-prekide je. Lucindi se srce ritalo u grudima pri spomenu na nekoga poznatog. Toliko se pozelela njih.
-A kada? Ja mislim da cu umreti do pocetka skolske godine ako se ovako nastavi, Draco!-rekla mu je glumeci hladnokrvnost.
-Pa mozemo odmah poslije rucka.-nasmija se.
-Joooj neee...-pripade joj muka pri samoj pomisli na hranu. Srecom, brzo je proslo a Draco ju je drzao za ruku.
-Hajde, idemo za stol. Mislim da je moja majka pravila sok od cedjene narandze koju ti volis.
-Volim te, Draco.-nasmija se ona grleci ga.
-Lus je opet povracala.-izjavio je dok ju je doveo do njezine stolice i seo pored nje. Ona je htjela da ispije naiskap sok ali Starz(Dracov bratanac sa kojim se jako zblizila za vrijeme boravka u kuci) je prekide:
-Nemoj sve odjednom, ako ne zelis opet da povratis.
No,hocemo li zvati onda Lucifera? Ne moze to tako,muka joj je vec sed...-poce Narcissa ali je Matilda prekide:
-Deset dana.
Rucak je prosao na miru, a zatim je Draco pomogao Lucindi da ode do sobe.
-Hvala ti Draco, volim te puno...-rekla mu je
-Jesi li primetila da si mnogo emotivnija i sentimentalnija u poslednje vrijeme?-nadigao je on obrvu kada joj je namjestao jastuk.
-Ne znam...mora da je zbog ove bolesti...-rekla je sklopljenih ociju i dobila poljubac.
-Hajde. Odmori. Zvat cemo Greya i uskoro ce doci.-dovrsio je Draco i izasao iz sobe.
Lucinda nije znala koliko je vremena proslo dok je ona prespavala, samo je znala da je bilo predvece kada je doktor dosao, i da joj je majka odjednom govorila da jako dugo spava, da propusta zivot i da se momentalno trgne.
-Dobro mama...evo...
-Ostavit cu vas same. Pregledajte doktore, pa recite sta je.-dovrsi Allison ljutito. Kada je izasla doktor joj je pregledao disanje i upitao je:
-Lucinda...kako...kako je?
-Tko?
-Channel...jeli ziva?
-Jeste doktore. Nemojte nikome pricati, ali vidjet cu se sa njom i jos nekima kroz desetak dana. Tada vam je mogu i dovesti.-rekla je ona.
-Hvala ti.-rekao joj je doktor iskreno-Hajde, sada zini.-na sta je Lucinda razjapila usta do neba. Pregledao ju je jedno 15-20min. Zatim ju je uznemireno pogledao, pokupio pribor i izasao iz sobe bez pozdrava. Lucinda se bas zacudila. Allison je dosla poslije par minuta sa nekim cudno-uznemireno-blazeno-pomalo sretnim licem.
-Mama...mama....mama,sta mi je?-upitala je ona odmah.
-T-t-t-t-ti ...t-ti ..Matilda, reci joj.
-Joj sve svaljujete na mene jadnu...Lucinda,slusaj me, dijete jedno nemarno.
-To sto si dva minuta starija od mene, ne znaci da me mozes tretirati kao dijete! I reci mi hocu li crci do nove skolske godine, ili ne?-pobesnela je Lucinda prvi put na sestru ovih dana. Prvi put uopste.
-Trudna si.-kratko rece Matilda.
-STA?!-prodera se Lucinda-ja...ja...bit cu debela kao krava kroz par mjeseci???
-Pa...tako nekako.
-Ne...ne..ja ...ja ne smijem roditi! Necu!-izjasnila se-Odmah da ste me vodili na ponistenje cina ljubavi!
-Ti...moras roditi. To dijete:plod je ljubavi. I jedina nit koja ce spajati Malfoyeve i Lockhartove.
-Ne. Necu roditi!-rekla je-Vidjet ces. Necu! Necu da vecito budem zrtveno jagnje!
-To dijete je nasljednik, Lucinda!-ozbiljno joj rece majka.
-Zna li...zna li Draco?-upita ona.
-Na tebi je da mu kazes.
-Vidjet cete da ce se sloziti samnom. Premladi smo...-komentarisala je dok je izlazila iz sobe na sta joj majka povika:
-Pa,trebali ste o tome misliti na vrijeme, a ne sada kada je greska vec ucinjena!
On je sjedio na njezinoj lezaljci i gledao u sunce koje je zalazilo.
-Draco...
-O,Lus, probudila si se!-rekao je i zagrlio ju je.
-Nije mi do zezanja, daj.-rekla je odgurnuvsi ga.
-Sta je bilo, Lus?
-Draco...ja...ne znam kako da pocnem...
-Od pocetka! Jel moze?
-Draco ...ono sto se desilo prije par nedelja...trudna sam.
-Lucinda...-nije znao sto ce drugo reci.
-Znam, znam. Ni ja ne zelim da se to dijete rodi. Bojkotovala sam majku i sestru, i ...odlucila sam prekinuti trudnocu dok nije prekasno i ...
-Ne.-rekao je i stavio kaziprst na njezine usne-Nemoj prekidati.
-Molim?!-trze se ona.
-Ja...ja zelim da se to dijete rodi.
-STA??! Ja..ja ...Ocekivala sam podrsku od tebe!! Neka ti druga rodi! Ja...ja cu prekinuti trudnocu i nije me briga ni za sto drugo osim za sebe...ne zelim to dijete! Mrzim ga! Prezirem! Necu ga! Ja...kako mozes? Samo mislis na sebe ...-govorila je dok su je suze oblile i otrcala je u kucu. Kako je mogao da trazi takvo sto od nje poslije svega?! Kako je mogao?!
Odmah je otisla pisati pismo Harriju i ostalima da im javi sto je i kako i da joj pomognu kako znaju i umeju.



| Komentiraj (28)* Print* Permalink*

<< Arhiva >>