< ožujak, 2008  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (10)
Veljača 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne

Opis bloga

ja sam beauty,najpametnija,bogata i tko mi šta može


Free Music

Free Music



Free Music

pink sony ericsson

moj najdraži mobač

My phone

my gold phon

phone

jedan od astrid



Perfect Girl??



Gold Dress

evo to je ta haljina s dijamantićima


dress

haljina od astrid samo to mora biti iznenađenje....pa je slika takva....



Photobucket

my new boyfriend

The perfect Sisters

evo slike našeg djetinjstva....ja sam ova najmanja....desno je lily a iza je astrid....ovo je jedan mali crnac....to je slikano negdje u africi....ove brojke na slici nemoraju vas zbunit jer piše 2008.....ali to je slikano negdje kad sam ja imala 3 do 4 godine......


gold


pitate se tko je oav osoba na slici??
ne to nisam ja to je kim...



pink room


evo napokon moje sobe......ova crn torba kraj kreveta je na slici zato što.....pa prije polaska na karibe poslikala sam svoju sobu....jer sam znala da će mi faliti........

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr



bilo bi lijepo da posjetite ove blogove......slatki su.....ki$$y-ki$$y

sisters bitch

x...xChr!s...x

SpecialGirl

Katy and Tina!!!

trixy

..:::pefect-girl:::..

mimach_kid_13







subota, 01.03.2008.

moj new postich

malo sam izdvojila slobodnog vremena pa idem ja napisat posst.ne možete vjerovat što mi se jučer desilo.ošla ja do dućana da kupim neke krpice za današnji tulum . odaberem ja jednu haljinu (prekrasna je) i dođem do blagajne da platim.na etiketi je pisalo da dođe oko 2,000 kn...meni se nije činila skupa ......i počnem ja vadit novce iz svog novčanika kad ono prodavačica počne šizit na kompjutor .....haljinu sam dobila besplatno jer blagajna nije radila...koje sam ja sreće....haha


usput....ako negdje nešto krivo napišem nemojte se ljutit jer imam tipkovnicu na dodir i brzo pišem pa...ma ja mislim da me rzumijete.....kissy-kissy bye



| 14:06 | Komovi (11) | Print | # |




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.