< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

Ja Sam.....Netko.....Osobito Komplicirana Osoba...

ja sam...netko...netko zvana Matea....
imam 15 godina i slusam svasta.....
(dream theater,,system of a down ,disturbed...rasmus.
.3doors down,stone sour, marchelo, hladno pivo, metak, psihomodo pop
i jos hrpu pjesama od jos vece hrpe bendova
.....)
ovo mi je treci blog......velika je mogucnost
da ce i ovaj zavrsit
izbrisan kao i prosla dva ......pa onda....
inace nekad sam cudna nekad sretna ..ali vecinom cudna....zbunjena...
vjecito nasmijana
inace imam msn.....
pa tko hoce neka uzme nego bila bih vam zahvalna kada
neki poremeceni ljudi me nebi ubacivali....
ono kao nasao sam tvoj msn na blogu pa onda jesi za......sta mislis tako
da veoma bih bila zahvalna....

nabaci_smjesak@hotmail.com

Love, Peace And Friendship

Its all about love peace and friendship....lets all just be happy...cause its all you can ever be in your life,your happy life...
cerekfinocerekfinocerekfino



Shot at 2007-08-18



Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18




Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18

SON OF A BIATCH...


Shot at 2007-08-17


hey hoo....people....lets talk about sex...hehe....no no....just a joke....or not....cause Im never joking...

-rodena sam 4.10 1992...znaci imam 15..
-zivim u zagrebu..
-slusam metal...
imam dvije najbolje frendice Petru & Annu
-tu su i ostale...Mima..Dora..Helly...Tea..Aneica...Ivona...i ostatak...
-volim se zabavljat...partysmokin
-idem u 16. gimnaziju (jezicna umobolnica)
-volim zivotinje....
-imam psa..maltezer...chipy...
-volim rajfice...
-starke...
-hrpu bendova...
-tree hill....
-volim decke...al..to je komplicirana stvar..
-imam 3 buraza...Marko(23),Luka(21) i Noa(7)...
-imam i mamu i tatu..nekada gnjave..ali ok...
ludludlud
-volim spavat..
-nevolim ucit...samo neke predmete..
i tak...
-inace sam zbunjena...onako...neke me stvari bune...dobrocudna...rekli su mi da se vjecno smijem..







They Tried To Make Me Go To Rehabe (love)...





14.2...predivan datum...Valentinovo...
iako je vec onako "malo" iskomercializiran svejedno nam nije svejedno...hehe...
mislim...ljubav je presla toliko u materijalnu svrhu da me mama na vratima docekala sa recenicom "I jesi dobila koje plasticno srceko?"...
ali svejedno..necu vas prosvjetljivat ovdje o tom danu jer smatram da vec sve znate...idemo se usredotocit na ono sto se dogadalo zadnjih dana...
hmm...

(sada neznam kaj da napisem)

da,ubiti....da...
moram priznat fale mi oni postovi iz moje maste...ovi su mi dosadni...
moram nekako osvjezit svoj blog..iako nemam pojma s cim, ali oke...

no...pocnimo samnom..ja sam dobro...
ja sam kuul...otac mi je kupio conversice na koje sam se zamalo rasplakala kada sam ih vidjela...ali nisam...
neznam sta je tocno kupio, ali mi se ne svida...
skola je kuul..
ljubav..kao i obicno..onako...gore-dolje...lijevo-desno...
nikada neznas...makar mi dobro dode malo olaksanje od svega toga..nije da nisam za nikoga sada, ali barem nisam kao prije..ono..malo sam se ohladila...
jos uvijek cekam neekog sassvim novog...ono iz vedra neba...onak situacija u kojoj se uopce nadala da bih nekog upoznala tko mi mene zapravo mogao interesirati...

no dosta o meni...pricajmo malo o drugima..

za pocetak...hmm...Petraa...peeetra...sta jel si se prepala sada dok citas to svoj ime u mom postu, bojis se sto bi mi moglo ispast....uuuu...pazi see...
ne salim se....samo sam htjela rec...PETRA IMA MUDA...eto..dobila si kompliment...sada moze biti mirna..nista necu rec...(barem ne dok mi sutra ne kazes reakciju)...=)

dalje...koga cemo sakatit...ANNAAA...pa annice...
sta rec za annu....anna jel tebe sada strah...pa nasa draga anna se podala muskim carima ...od one male okorjele metalke...anna se pojavila jedan dan u stiklama...a danas u lacoste majci...i nezaboravni dijamanti sat...
ali Anna sve kuull...pa sta...mogu ljudi znat da mi imamo i zensku starnu..tako da ako mene pitas..sve pet...
samo nemoj pačotice...njih fkt nevolim...to je onako neki sinonim za selo moje janjevo...

Helenice...nisam te zaboravila...pa nasa Helena ima uskoro rodendan..hehe...
hehe..lijepo sam se nasmijala kada si me danas nazvala i rekla za onog lika...ja jos uvijek nemogu zamislit tu situaciju,..ali mogu se kladit da si bila bezosjecajna..mogu ga samo zamislit kako negdje cmizdri u nekom kutku...
alli bitno da si ruzu uzela...hehe...nice..tak trea...

eh...sada si zvucim kao neka tamo teta iz okej casopisa koja daje one "pametne" savjete....my ass....
hehe...ali ja dajem...da...ja dajem...

i neznam kaj bi vam jos pricala....e da..petra...i ostatak..kada se proljepsa vrijeme mogle bi to maksimira ili tek ovako po kvartu malo sa psima...vec dugo ga nisam nigdje sa sobom furala...

i valjda sada ideem...odlaziiiim....nema me........oke tu sam...no budite pozdravljeni do sljedeceg posta koji ce pod milom nadom biti nesto kreativniji...i pametniji(to ne ocekujte,to je samo metafora)...

pooozdraaaf...


20:32 - Komentari (6)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.