< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

Ja Sam.....Netko.....Osobito Komplicirana Osoba...

ja sam...netko...netko zvana Matea....
imam 15 godina i slusam svasta.....
(dream theater,,system of a down ,disturbed...rasmus.
.3doors down,stone sour, marchelo, hladno pivo, metak, psihomodo pop
i jos hrpu pjesama od jos vece hrpe bendova
.....)
ovo mi je treci blog......velika je mogucnost
da ce i ovaj zavrsit
izbrisan kao i prosla dva ......pa onda....
inace nekad sam cudna nekad sretna ..ali vecinom cudna....zbunjena...
vjecito nasmijana
inace imam msn.....
pa tko hoce neka uzme nego bila bih vam zahvalna kada
neki poremeceni ljudi me nebi ubacivali....
ono kao nasao sam tvoj msn na blogu pa onda jesi za......sta mislis tako
da veoma bih bila zahvalna....

nabaci_smjesak@hotmail.com

Love, Peace And Friendship

Its all about love peace and friendship....lets all just be happy...cause its all you can ever be in your life,your happy life...
cerekfinocerekfinocerekfino



Shot at 2007-08-18



Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18




Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18

SON OF A BIATCH...


Shot at 2007-08-17


hey hoo....people....lets talk about sex...hehe....no no....just a joke....or not....cause Im never joking...

-rodena sam 4.10 1992...znaci imam 15..
-zivim u zagrebu..
-slusam metal...
imam dvije najbolje frendice Petru & Annu
-tu su i ostale...Mima..Dora..Helly...Tea..Aneica...Ivona...i ostatak...
-volim se zabavljat...partysmokin
-idem u 16. gimnaziju (jezicna umobolnica)
-volim zivotinje....
-imam psa..maltezer...chipy...
-volim rajfice...
-starke...
-hrpu bendova...
-tree hill....
-volim decke...al..to je komplicirana stvar..
-imam 3 buraza...Marko(23),Luka(21) i Noa(7)...
-imam i mamu i tatu..nekada gnjave..ali ok...
ludludlud
-volim spavat..
-nevolim ucit...samo neke predmete..
i tak...
-inace sam zbunjena...onako...neke me stvari bune...dobrocudna...rekli su mi da se vjecno smijem..







ah...neke druge teme......

nego.da ja vise napisem normalan post.......
ja ako niste znali planiram ucit svirat gitaru......

prvo cu pocet sa akusticnom makar mi je bass ono sto hocu.....
i .......

sada ja malo prckala po internetu........i gledala sta ljudi preporucuju...ono koja gitara.....mislim cija akusticna gitara......
i sada....

dosta je ljudi preporucilo naravno fendericu.....ali neki su i yamahinu akusticnu......
sada sam vjerovatno se odlucila za fendericu...kazu da je najkvalitetnija......pa onda......

ok.....drugi dio...
gdje ucit svirat akusticnu......
opet sam malo prckala po internetu......
te mi se vecinom otvorila rock akademija.....
sto se tice nje....znam dosta ljudo koji su je spljuvali......
ali opet naslo se tu i ljudi koji su imali samo rijeci hvale za nju.......

osim rock akademije otvorilo mi se i pucko otvoreno uciliste......

o njemu mi je dosta ljudi rekla da je full dobro......
da su profesori skroz ok........a i cjene nisu uopce amo rec visoke......
tako da cu najvjerovatnije tamo....valjda......

ali....neki mi pak govore da bi mi bilo cak najisplatljivije....da si uzmem privatne sate......

tako da neznjam.......
ja sam planirala.......da sada kada dobijem akusticnu odem privatno.......pa dok barem savladam osnove .......
se prebaci u pucko........valjda za 4 mjeseca mogu naucit akusticnu.....mislim ono prek ljeta ...ono na privatnome.........

sljedece......
malo kopah opet po internetu.....te vidim tamo ljudi cak pisu blogove o ucenju sviranja gitare.....daju poduke kroz postove........

jedan tip to pise ali mi se cini da nece nastavit.....jer je napisao tek dva posta....i reko da mozda nece nastavit pisat....ali ja ostavih komentar i jos dost drugih pa ga nagovaramo da nastavi pisat....

nego sto se tice tog blog....njegov drugi post jest bio o samom posetku...kada se primis sviranja....
svatih sve ...i o zicama......ljestvicama......eh...ali onda......gledam ja malo u komentarima.......
vidis par njih mu napise da je nes krivo napisao i te brije.....e onda nastala zbrka u mojoj glavi.......puf......kabum....puknucu


pa onda odlucih potrazit kod nekih drugih.....a tamo sam ja sama znala nac neke glupe izjave...kao .........desnjaci vrat drze u desnoj ruci a ljevaci u ljevoj......
sad ja gledam malo tu recenicu....i mislim si sta nje drukcije......ajde dobro.......valjda tip zna......
kad vidis u komentarima...ljudi se derali na njega.......i mislim si ja.....ipak nes znam....ha ha.....eto vam ga......

nego bilo bi lijepo da mi tu napisete tu vi koji nes znate o o gitarama .....ucilistima....i tim brijama.......svoje poglede na sve to.....

do sljedeceg puta....
bye bye


20:01 - Komentari (6)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.