< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

Ja Sam.....Netko.....Osobito Komplicirana Osoba...

ja sam...netko...netko zvana Matea....
imam 15 godina i slusam svasta.....
(dream theater,,system of a down ,disturbed...rasmus.
.3doors down,stone sour, marchelo, hladno pivo, metak, psihomodo pop
i jos hrpu pjesama od jos vece hrpe bendova
.....)
ovo mi je treci blog......velika je mogucnost
da ce i ovaj zavrsit
izbrisan kao i prosla dva ......pa onda....
inace nekad sam cudna nekad sretna ..ali vecinom cudna....zbunjena...
vjecito nasmijana
inace imam msn.....
pa tko hoce neka uzme nego bila bih vam zahvalna kada
neki poremeceni ljudi me nebi ubacivali....
ono kao nasao sam tvoj msn na blogu pa onda jesi za......sta mislis tako
da veoma bih bila zahvalna....

nabaci_smjesak@hotmail.com

Love, Peace And Friendship

Its all about love peace and friendship....lets all just be happy...cause its all you can ever be in your life,your happy life...
cerekfinocerekfinocerekfino



Shot at 2007-08-18



Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18




Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18

SON OF A BIATCH...


Shot at 2007-08-17


hey hoo....people....lets talk about sex...hehe....no no....just a joke....or not....cause Im never joking...

-rodena sam 4.10 1992...znaci imam 15..
-zivim u zagrebu..
-slusam metal...
imam dvije najbolje frendice Petru & Annu
-tu su i ostale...Mima..Dora..Helly...Tea..Aneica...Ivona...i ostatak...
-volim se zabavljat...partysmokin
-idem u 16. gimnaziju (jezicna umobolnica)
-volim zivotinje....
-imam psa..maltezer...chipy...
-volim rajfice...
-starke...
-hrpu bendova...
-tree hill....
-volim decke...al..to je komplicirana stvar..
-imam 3 buraza...Marko(23),Luka(21) i Noa(7)...
-imam i mamu i tatu..nekada gnjave..ali ok...
ludludlud
-volim spavat..
-nevolim ucit...samo neke predmete..
i tak...
-inace sam zbunjena...onako...neke me stvari bune...dobrocudna...rekli su mi da se vjecno smijem..







..svestrani post....

pa ....u ovome postu cu malo o svemu pisati............imam vise tema na mom bolesnom umu.......pa pocnimo.............................


1.Anonimci

na mome proslom postu,pojavio se jedan anonimac.......
bez nikakvom razloga......niti ja mislim da ga znam niti on mene.....te nisam razumjela.......

sto neki ljudi....nemaju pametnijeg posla.....zato bih htjela uputiti tom anonimcu .......da se zapita....koja je poanta.....po nekome pljuvat i optuzivat ga....mislim ....ajde da si me jos optuzila.....za nesto normalnije...vec on meni kaze.......da se ja FORSAM NA DEPRU.........pa molim te....sigurno mi se cjeli zivot svodi na to da se zatvorim u kutu mracne sobe i placem zbog nekog tipa.......pa zar ne mislis da bih ja vise htjela biti sretna......da mene neko voli kao ja njega........
i zato te molim da ako se vide ikad pojavis na ovome blogu.....bilo bi mi drago da ostavis komentar u kojem cu ja zapravo shvatit sto ti zapravo imas protiv mene ako vec imas.......stvarno mi nije do neke besciljne svade.......


2.Love

eh....pa o toj temi bih mogla pisati.......
ali necu.....jer ako se sjecate onog mog posta......ono o ne odustajem.......
eh....pa necu odustati...
depra je naravno prisutna.........
ali pokusati cemo zivjeti sto sretnije........pa jednom me depra mora proc.......


3.Škola

pa ja ovaj tjedan nisamisla u skolu......
neki sigurno sada psuju u monitor......ali da sam bar bila.......
ja sam inace bolesna(na oba dva nacina)
te mi je doma veoma dosadno.......cak pisem post.....uff
mislim nazove danas ana i kaze da joj je u skoli bilo predosadhno....(jer i petra je bolesna)
prica ona meni........kako se svadala s diabom.......te kako su nam decki vratili nasu posebnu biljeznicu....
a u tu posebnu biljeznicu anu je uhvatila velika dosada te je ona pocela pisati pjesme(anina prva pjesma jest bila nogomet....strasno......trebali ste cut....)jednom cu svama podjeliti te anine pjesme ako se tako mogu nazvati......ana bez uvrede..........
ubiti sve u svemu ....meni je doma veoma dosadno....kada su ovi cjelo vrijeme u skoli....pa kada dodu nisu na msn-u jer moraju uciti......


teme m i se iscrpljuju.....
ajde idem ja......
.....bye bye.......


18:34 - Komentari (8)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.