< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (6)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (5)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari On/Off

dizajn : patka dizajn

Ja Sam.....Netko.....Osobito Komplicirana Osoba...

ja sam...netko...netko zvana Matea....
imam 15 godina i slusam svasta.....
(dream theater,,system of a down ,disturbed...rasmus.
.3doors down,stone sour, marchelo, hladno pivo, metak, psihomodo pop
i jos hrpu pjesama od jos vece hrpe bendova
.....)
ovo mi je treci blog......velika je mogucnost
da ce i ovaj zavrsit
izbrisan kao i prosla dva ......pa onda....
inace nekad sam cudna nekad sretna ..ali vecinom cudna....zbunjena...
vjecito nasmijana
inace imam msn.....
pa tko hoce neka uzme nego bila bih vam zahvalna kada
neki poremeceni ljudi me nebi ubacivali....
ono kao nasao sam tvoj msn na blogu pa onda jesi za......sta mislis tako
da veoma bih bila zahvalna....

nabaci_smjesak@hotmail.com

Love, Peace And Friendship

Its all about love peace and friendship....lets all just be happy...cause its all you can ever be in your life,your happy life...
cerekfinocerekfinocerekfino



Shot at 2007-08-18



Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18




Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18


Shot at 2007-08-18

SON OF A BIATCH...


Shot at 2007-08-17


hey hoo....people....lets talk about sex...hehe....no no....just a joke....or not....cause Im never joking...

-rodena sam 4.10 1992...znaci imam 15..
-zivim u zagrebu..
-slusam metal...
imam dvije najbolje frendice Petru & Annu
-tu su i ostale...Mima..Dora..Helly...Tea..Aneica...Ivona...i ostatak...
-volim se zabavljat...partysmokin
-idem u 16. gimnaziju (jezicna umobolnica)
-volim zivotinje....
-imam psa..maltezer...chipy...
-volim rajfice...
-starke...
-hrpu bendova...
-tree hill....
-volim decke...al..to je komplicirana stvar..
-imam 3 buraza...Marko(23),Luka(21) i Noa(7)...
-imam i mamu i tatu..nekada gnjave..ali ok...
ludludlud
-volim spavat..
-nevolim ucit...samo neke predmete..
i tak...
-inace sam zbunjena...onako...neke me stvari bune...dobrocudna...rekli su mi da se vjecno smijem..







ja ne odustajem...............................jedino s njim sebe vidim...................ne ne odustajem......................od onog za kojeg zivim.............

da ..................od onog za kojeg zivim............
eto........


neznam sve je zajebano....ne ispravak ja sam ta koja je zajebana........zbog njega..............
bol iz dana u dan ubija...............a srce......srce mise iz dana u dan lomi na svaki bolniji komadic............
a eto mene jednostavno nije briga.................

nemogu svi biti sretni................mislim ja nemogu biti sretna..................zasto.......................zbog njega...........
jer ja ga volim .......................cjelim srcem i dusom koja je vec na pola za drugi svjet.........................


raspada se moje srce...................place krvavim suzama..........a on ga i dalje gazi..........................
jednom..........nestat cu pa vise nikom necu biti prepreka...............


eto.....cak moj likovni rad je zbog njega tj. inspiracija za likovni............
slika predstavlja rasparano srce a ispod njega lokva krvi na kojoj lezi noz...............a iznad srca........natpis "broken"...................
tako da...................
koliko god mene boli toliko i njega volim................
veoma................jedini za mene........ostali ne postoje.......................ne..............


ali kako rekoh :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::




........................ja ne odustajem.......................
........................jedino s njim sebe vidim.............
........................ne ne odustajem................
........................od onog za kojeg zivim................

....................................................................................NE ODUSTAJEM................



..........................goodbye.................

idem jos malo lomiti srce....................


21:20 - Komentari (10)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.