NAPOKON!!!!!! =D - beautiful and evil_95 - Blog.hr

°?^yeP Or nOp^^?

DeSigneD by:BuBsi deSign ^^ Image and video hosting by TinyPic

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Bit će tu svašta,zato pratite! Za sad još nemam niš orginalnije za pisat!!!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

O meni...

Ime:Nika
Prezime:....(moram se sjetit)...ma šalim se naravno,neću vam reć da me još i nebi došli tražit
Nadimak:nemam ga,jer imam prekratko ime cry tuzan
Datu i mjesto rođenja:31.5.1995,Zagreb
Škola:Osnovna škola Đura Deželića
Hobi:Pa eto,po malo,radim sve....lol
Sretan broj:0
Naj glazba:Sve,dobro cajkavera baš i ne,al OK!
Naj film:Zadnji koji sam gledala "Alvin i vjeverice",čisto OK!
LJubav:Pričat ću vam....pjevasmokinbelj




četvrtak, 22.05.2008.

NAPOKON!!!!!! =D


Napokon nekoliko dana bez škole!sretanroflnaughtynutwinkzujo
Jedva sam dočekala da se fizički i psihički odmorim od škole,iako se u ponedjeljak već vračam u tu ludnicu!!!madpuknucublablaburninmad
Ja neznam jeli tako i vama al ja uvijek i to uvijek pred kraj školske godine popustim!madNa početku škole uvijek same petice,pohvale,a na kraju kad se najviše treba pokazat,ja popustim! Evo jedina dobra vjest u poslijednjih 3 tjedna je to da sam jučer dobila peticu iz zemljopisa (geografije) i to iz RADNE!headbangcrynoeek
A sve ostalo će mi samo pokvarit prosijek!cry Naprimjer,neki dan mene otvori žena iz hrvatskog i ajde ti nika na ploču!
Zada ona meni rečeničetinu i ajde je** se ti Nika sad s tim,a ja naravno sad pred kraj nemam pojma i dudim pred pločom i pišem kaj mi padne na pamet i da ne duljim dobih 2do3nocry
A o matiši da i ne pričam iz ispita sam dobila -3,dobro bolje to nego sulja!belj
Al sve jedno idem na dopunsku to ispravit,jer inače uvijek prolazim s 5,pa da nebi bilo....
Komajte kak je vama u školi!!!!!!mahthumbupzujohrvatska



| °~*..sMiLee..*~° (4) | ..[kLik.].. | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.