subota, 04.08.2007.

Cudo


Shot at 2007-08-04
Nekoliko dana nakon moje nove odluke dogodilo se cudo. Dok sam bila u kaficu i pila sok te radila zadacu preko mene sam ugledala Deana mislila sam da cu se srusiti otisla sam do njega i zapricala se s njim bilo mi je jako drago da ga vidim. Ispalo je da su njega i jos jednog Deana zamjenili on je mislio da je Klark umro i da je on vozio te da ga zbog toga svi mrze. Te sam veceri ostala s njim te smo se tj. ja sam se napila. Ja nisam htijela javiti Klarku da je Dean ziv zbog nacina na koji je otisao ali moja najbolja prijateljica me nagovorila te mi je rekla da to nije fer prema njemu te sam tako ja javila Klarku kako mu je brat ziv. Od srece se rasplakao i rekao je da ce za dva dana doci u Hrvatsku........

- 14:10 - komentari (9) - print - Cudo -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.