petak, 03.08.2007.

Pocetak

Pred dvije godine u ljeto na Pagu sam upoznala jednog decko koji me osvojio imao je dva brata blizanca jednu sestru godinu dana mladu od njega i jednu koja ima tri godine on je bio jedini kojeg sam zbalja voljela ime mu je bilo Klark. Zivio je par kilometara od moje kuce i cesto je isao u Ameriku. S njim sam osjetila sto znaci voljeti on me je prvi put poljubio s jezikom i zbog tog je dobio samar cesto smo se svadali a on se uvjek bio spricao bio on kriv ili ne. On je imao 16 ja sam imala 11. On mi je poogao pobjediti strah od velikih motora. Mogao me uvjek rasplakati ili usreciti. Lagao mi nikad mogao nije jer kad god bi tuzan bio oci bi mu poplavile a kad je sretan bio oci su mu bile zelene.........
Shot at 2007-08-03

- 17:17 - komentari (12) - print - Pocetak -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.