one more song before everything goes wrong........

18.02.2006., subota

Pa ja ću u ovoj kući popizdat...prvo ću ubiti brata...razlog...pa to bar jednostavno:izbrisao mi je u wordu post koji sam pripremila sinoć da ga danas stavi...čovječe pisala sam ga više od pola sata....i on meni ovo napravi,pa nemreš vjerovat,koji ja imam peh.....pa šta ga nisam sinoć stavila?????????sada nemam ni istu inspiraciju da ga ponovo napišem.no možda me ta teme ponovo lupi pa napišem....narvno da vam neću otkrit o čemu se radi....
Ta je za početak bio papak od buraza.a sada moja ...stara...ne znam kakva je ona točno osoba...jučer je toliko bila ljuta na mene i rekla je ni da ću džeparac dobivat,nit smijem si kupit kakvu novu obleki...ni tenesice kakve hoću...ma ništa....a danas bane mi u sobu u 9:00 sati i probudime...aj diži se idemo u grad da si nešta kupiš..ono jupi...promjenila se nije ljuta...možda se predomisli pa mi ipak da da si danas obojam kosu....dođemo doma sve pet,pitam je za bojanje.....i odmah nastane dernjava....nema teorije da se bojaš,trebaš čekat bar mjesec dana da ja odem školu da vidim jesi se popravila,bla-bla-bla..........rakoh ajd dobro,daj odluči kakva ćeš biti,ili mi puštat da sve radim po svom ili mi sve zabrani,a ne amo-tamo......ja tak ne mogu,moram znat na čemu sam točno...jel' mogu nešta si planirat za ostale dane ili moram znat sa moram bit doma ko u zatvoru.................ne želim se s njom uopće svađat al' me izaziva,stalno tuče kontra od mene.........hoću ovo-ne toje pre jadno uzmi ovo,super su ove tenke-zašt ne bi neke cipele na petu..............pa daj da živim svoj život,ak je tebi radila to tvoja stara onda nemoj ti meni......mislim tim mi je još jadniji život nek šta već je.............................
Kak da se s njom dogovorim....kakve kompromise da složimo.................daj ako imate kakav mali svjet za mene jadnu..........tužnu....biti ću vam jako zahvala!!!!

<< Arhiva >>