one more song before everything goes wrong........

11.02.2006., subota

mojam dragim curama...

Evo i ja sam počela sam pisati blog i to zahvljujuci dvjema osobama...mala ramona i dinka.....jedna me nagovarala na izradu a jedna mi je malo pomogla.....cure puno vam hvala!!!!
Malo o ramoni.........šta da kažem puno je volim i ne znam šta bi ja bez nje.......voli pomoć voli se zajebavat,voli sve.uvijek zna šta treba reči u kojoj siruaciji............ima svoj ludi stil,tjera po svom i ne obraca se na druga mišljenja često......
Naravno uz to šta mi je super frendica kojoj se mogu povjerit a da me ne razočara ona mi je i rođakinja šta nas čini još bližima........i meni je još draža.......
...a mala dinkač........nju poznajem otkada sam krenula u osnovnu školu...a njom sam provela svojih 8 godina života.........dobro iako smo otišle u različite srednje škole još se uvijek često viđamo i pričamo.čak mi se čini da smo si sada nekak malo i bolje..zbog čega mi je jako drago..........cure volim vas puno,šta bi ja bez vas?
Da se nebi mislilo da su mi samo one važne ima tu još osoba koje voli..........zato vas sve pozdravljam i šaljem velike puuseee!!!!! =)

<< Arhiva >>