rock bič...lol

četvrtak, 15.06.2006.

yo!!!!!ljudi!!

ej pa mene nije bilo jako dugo.bas sam happy...al vas to ne zanima...
skola je gotova.jos ne mogu vjerovat....nema je vise....juhu.....
bas sam happy...al ne samo zbog toga...
jucer sam bila prespavala kod lucije...
bilo je super
ona je imala polaganje iz nanbuda i polozila je al nije isla sa menom van...
al nema veze
radile smo tjesteninu i umak u 12 navecer
al bilo je okej...
danas sam bila u emu i bilo je svasta...
posvadala sam se s petrom i bilo je svasta s nives...
petra je moja naj frendica(vise ne) i stalno se svada sa menom ...
sere mi da je jaca od mene i tek nes...
tako plazi po ivanu i zanima ju sve kaj on kaze...
ak joj kaze da je debela ona ce se plakat i tam nes...
a nives...isuse...
ona nije normalna...
ona ce sebe ubit...
e jos ne mogu vjerovat kaj ona sve radi...
fakat je luda...
radi stvari koje rade oni mocni darkeri koji se rezu i tak....
i napila se
a ima razlog
ja ovo ne bi smjela pisat
fakat imam lude frendove
al je inace okej
i štef ne prica sa menom...
joj sa svima sam posvadana
jos mi nes seru starci
zapravo stari
al me bas briga
jebe mi se za sve
al sam happy
al necu rec zakaj
ne tice vas se...
zapravo tice se...al ne zelim da neki ljudi znaju za to...
e jedva cekam kad odem u pirovac
marija i petra dolaze kod mene.e kak ce bit jebeno
bit cemo same gore
tak cemo se zabavljat
bar one pricaju sa menom
za razliku od NEKIH ljudi
a ti ljudi ne znaju kaj rade
joj jucer je sandra plakala zato kaj odlazi
bas sam bila tuzna
sva sreca da cu se cut s petrom i marijom
e ne znam kak bi bez njih
one znaju sve kaj se dogada u mom zivotu
i lucija
njoj cu rec zakaj sam happy
ha ha
mozda jednom kazem i vama
e bas se dopisujem s ehadom
ima web cameru
ajd ja idem valjda
mozda se kasnije vratim
sad se dopisujem s goranom
ajd ciao
kissač
svima
mislim ne svima
zapravo svima
a posebno luciji,petri i mariji
i osobama zbog kojuh sam happy
wavewavewavewavekisskisskiss
P.S.moj blog postoji vec vise od 3 mjeseca
PETRA NECU TE VRIJEDAT JER NISI TOGA VRIJEDNA.A DA SAMO ZNAS KAJ DRUGI GOVORE O TEBI...

15.06.2006. u 21:52 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

ovdje pisem o sebi i
mom prelijepom zivotu...
mos si mislit....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

moji naj...blogovi i te stvari...

zrinka
-sestra jedne cure(prije mi je bila frendica)
prue

smoggy
sara
-skurena cura ide sa menom na dramsku....
irena
-isto skurena isto ide na dramsku
tea
-jebena cura ide na dramsku
punkgirl
-skurena cura
žiza


HIM
NIRVANA
69 EYES
BAM MARGERA


















SUM 41:PIECES
i tried to be perfect but nothing was worth it
i don't believe it makes me real
i thought it'd be easy but no one believes me
i meant all the things i said

if you believe it's in my soul
i'd say all the words that i know
just to see if it would show
that i'm trying to let you know
that i'm better off on my own

this place is so empty
my thoughts
are so tempting
i don't know how it got so bad
sometimes it's so crazy
that nothing could save me
but it's the only thing that i have

if you believe it's in my soul
i'd say all the words that i know
just to see if it would show
that i'm trying to let you know
that i'm better on my own

i tired to be perfect it just wasn't worth it
nothing could ever be so wrong
it's hard to believe me
it never gets easy
i guess i knew that all along

if you believe it's in my soul
i'd say all the words that i know
just to see if it would show
that i'm trying to let you know
that i'm better on my own



tko sam ja...

JA SAM:vanda
ZIVIM U:zagrebu
IMAM:13 godina(tek)
KVART:nije vazno
KAKVA SAM(po ponasanju):luda,
umisljena,bahata,normalna
cura(ma sto god drugi kazu),
i velika sam bič...
NAJ FILM:petak 13.,10
dana bez komada,10 things i
hate about you,amytville,
noc vjestica,(obozavam
horore).......
NAJ BOJA:crna(naravno),
crvena,zelena,plava....
SLUSAM:him,nirvanu,
sum 41,slayer,children
of bodom,blink 182,
system of a down,
slipknot,guns n
roses,black eyed
peas....
VOLIM:sebe(naravno),
krevet,mobitel,olovku
za oci,M(neki mozda nece
svatit al nema veze),
cure(ko frendice),
decke(samo neke),
ville vala,kurta cobaina,
bama margeru,komp,
mp3...
NE VOLIM:niku(s
dramske),britney spears,
severinu,skolu,
umisljene fufe,
jednu curu mrzim posebno,
...

moj icq:317179981
moj msn:pamy667@hotmail.com