<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Uh. 5. dio - My dreams + Me - Blog.hr }

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image and video hosting by TinyPic
Mee :) naughty

ime:Bea
prezime:????
naj.prija.:Tina
datum rodenja:10.03.1996
godine:14
stil glazbe:rock & rol, R'n'B , Pop i Teen Pop!
brat/seka:seka,Ella brat,Dino
obitelj:mama,tata brat i seka i ja.
naj.prijatelj:Dominik
simpa:Marko! I love him!
o,zaboravila sam nadimci:Becy (beki) ,bina...
mjesto rodenja:Split
Živim: u Zagrebu
hoby:ludovanje kompic svasta

OR




Linkovi:
MISS VANESSA- #1 source for Vanessa Hudgens
VANESSA FAN-#1 source for Vanessa Hudgens
=MOJ MALI SVIJET.....
Lida i Kiki
tWiTKa i Ja
MisS SunShine world
My TrUe sToRy...;)
...vjeruj u ljubav...jer ljubav je sve...
BFF, simpa i ja
Nightwish Queen
(: My life (:
i obavezno posjetite:
Ovi blog


ako sam ikog zaboravila nek mi javi ili ako se netko zeli vidjet otic cu mu istrazit blog pa cu odlucit al i to mi javite u komacima

a evo malo blogova koji rade dizz (da i vi prominite ,ako triba):
blogskins
blog-master
cow design
tamydizajn
blogcoder
iwa design
skellerondz
ballon
coocie
ddizajn
adalija
rubidesign
1putoputo
patka
spuky
gadura
sisko
glupacha
1manteika
lilbutevil
dado
imam ih jos ali sad necu ih stavljat.(ne da mi se :-) ,hehe)Ostale mozete nac na:
ovom ovom
Ako neki link nije ispravan javie mi u komentaru!

jedino sto mrzim je:
-skolu
-bit u kazni
-pisat domu


najvise volim :
- filmove
-zabavu
-simpu (hahaha)
-party



nedjelja, 26.04.2009.

Uh. 5. dio

Evo me.. Nekima sam jav. ila da ću prije nakoliko dana napisat post! I jesam! Ali mi se sve izbrisalo! A ovih ostalih dana mi nije radio komp. (moj) a oni drugi je mama zauzela. Pa se i on pokvario! Pa sta je tim kompicima?! Pa evo.. Danas je sve u redu! Pa.. Hm, hm.. Ne mogu vjerovat da sam došla već do 5 dijela a da me brat još nije skužia (primjetia). I, da ne zaboravim, prije nego što počnemo, moram vam reći da ću se ubrzo preselit u Zg. (Zagreb).. Super... Pa evo sad ću počet:
Nazvao ga je stari prijatelj Lino. Sjetio se da mu je bio rođendan! Ah, kad mu je bio! Nazvao ga je 22.4. Nije se javio 5 god. Oni..
Ah, neću vam to pričat to je tako dosadno!!!!!!!!!! Evo nešto drugo:
U petak (prošli-23.4) su išli na izlet! Sa školom!Dvorac Trakošćan! Poznato? I ja sam išla. Pozvala me je njegova razrednica. Iako mi se nije išlo, ja sam išla.... Vozili smo se u nekom smješnom autobusu. Plavi autobus s bijeim oblacima! A i to je dosadno! Samo kako smo rzgledavali Dvorac! Nešto drugo! 25.4.
Dogovorila sam se s Sanjom (tom novom curom) da jedan dan dođe kod nas i da traži od Dina pomoć. Ona "hoda" s Josipom! Njoj je zapravo zanimljiv Dino! Slušajte moj plaN:
Ona će jednog dana doći u nas (pozvonit će) i ja ću reći da Dino otvori! Ona če nešto govorit kako je vidilča Josipa da je s nekom drugom curom i da ga želi učinit ljubomornim! I da ona želi kako se oni prave da oni hodaju zajedno!
Jeli mi dobra plan? Pa sad moram ići.. Sory što moram ići.. Pa bok! Vidimo se u slijedećim postu!

- 11:49 - Komentari (28) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

BEA
BBubbly
EExciting
AAmazing