<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> 4. dio - My dreams + Me - Blog.hr }

< travanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Studeni 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (7)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari HocES/necES Image and video hosting by TinyPic
Mee :) naughty

ime:Bea
prezime:????
naj.prija.:Tina
datum rodenja:10.03.1996
godine:14
stil glazbe:rock & rol, R'n'B , Pop i Teen Pop!
brat/seka:seka,Ella brat,Dino
obitelj:mama,tata brat i seka i ja.
naj.prijatelj:Dominik
simpa:Marko! I love him!
o,zaboravila sam nadimci:Becy (beki) ,bina...
mjesto rodenja:Split
Živim: u Zagrebu
hoby:ludovanje kompic svasta

OR




Linkovi:
MISS VANESSA- #1 source for Vanessa Hudgens
VANESSA FAN-#1 source for Vanessa Hudgens
=MOJ MALI SVIJET.....
Lida i Kiki
tWiTKa i Ja
MisS SunShine world
My TrUe sToRy...;)
...vjeruj u ljubav...jer ljubav je sve...
BFF, simpa i ja
Nightwish Queen
(: My life (:
i obavezno posjetite:
Ovi blog


ako sam ikog zaboravila nek mi javi ili ako se netko zeli vidjet otic cu mu istrazit blog pa cu odlucit al i to mi javite u komacima

a evo malo blogova koji rade dizz (da i vi prominite ,ako triba):
blogskins
blog-master
cow design
tamydizajn
blogcoder
iwa design
skellerondz
ballon
coocie
ddizajn
adalija
rubidesign
1putoputo
patka
spuky
gadura
sisko
glupacha
1manteika
lilbutevil
dado
imam ih jos ali sad necu ih stavljat.(ne da mi se :-) ,hehe)Ostale mozete nac na:
ovom ovom
Ako neki link nije ispravan javie mi u komentaru!

jedino sto mrzim je:
-skolu
-bit u kazni
-pisat domu


najvise volim :
- filmove
-zabavu
-simpu (hahaha)
-party



utorak, 21.04.2009.

4. dio

Oprostite što kasnim! Nije se baš nešto dobro događalo pa nisam pisala.. Evo nastavak:
Ustanovio je da mu se Zvjezdana sviđa. Naravno, ni taj ženski lik na njega ne obraća pozornost! Ipak, jučer joj je dao gumicu i šiljilo na odmoru!
"Zvjezdana je promijenila frizuru, sva joj sjaji"
Rekao mi je to i po tome znam da mu se sviđa! A evo nabrzinu ću napisat ovaj post jer je već 9:45 Dino u 10:00 ide vanka(moram ga špijunirat) Ovako:
Jučer na odmoru prišla mu je Maja. I rekla je:
- Zvjezdana me je izdala! Znam da mi ti možeš pomoći!
"OK. Samo reci što ti treba!
(kao što vidite kad Maja govori stavljem- a kad opn " )
- Slušaj moj plan:Čekaj malo, prvo ću ti ojasnit o čemu se radi:
Jučer sam s njom išla u shopping i ona je vidjela neke precool hlaće. Ja sam joj ih kupila ali pod uvjetom da će mi posudit svoj MP-3! Ona je rekla da može! Jučer popodne sam je vidjela s Teom. I njenim MP-3. Nisam obračala pozornost na njih! Zvjezdana mi je bff. Danas prije škole smo se dogovorile da ću ja doćpo nju da idemo zajedno u školu! Nama je škola u 8:00. OK To i ti znaš! Ja sam po nju došla u 7:23! Njena mama mi kaže da je već otišla s Teom i da joj je rekla da smo se nas dvije posvađale i da ona više ne želi pričat samnom! I evo sad moj plan:
Ti znaš da Zvjezdana hoda s Davorom! DObro ne baš da su par nego polu par! I ako te Zvjezdana bude tražila ikakvu pomoć reci da se moraš naći sa mnom u kafiću! Reci da smo momak i cura! Želim je učiniti ljubomornom, zatim ću joj oprostiti i glumit da te ostavljam!
Dobar plan?
" Da, sviđa mi se!
Duboko u sebi mu se nije sviđao. Zatim je prišla Zvjezdana i rekla mu:
Trebam tvoju pomoć!
On je odgovorio:
-Ne, dogovorio sam se nać s Majom u kafiću Lilipop!
Odmah joj je plan upalio jer sam vidjela da opet pričaju i tako! Moj plan još nije upalio! Bar mislim!U susjednom radzredu ima jedna cura. Preselit će se u Dinov razred !! U nju će se sigunrno Dino zacopat kad je vidi. Ja i ona smo jaako blizke! Sigurna sam da će se mom bratu svidjeti! S njom spremam plan! A sad moram ići ga špijunirat pa kad se vratim nastavit ću post! Danas nije išao u školu! Nitko iz njegovog razreda nije išao u školu! Danas im nije bilo škole! Blago njima! Evo žurim! By By¨!





Nakon 2 sata
Evo me, vratila sam se! Nije došao Luka! Javio je mom bratu na mob.! Taman da će moj brat krenit doma, evo ti Zvjezdane! Započelki su razgovor (Zvjezdana- < Dino- - )
-Ej.. Di si?
< A tu sam! Dobro sam! Znaš onaj "ne" slani vic o 2 zrnca pljeska?
-Ne!
< Šetala 2 zrnca pustinjom i jedno kaže drugom: Danas je velika gužva, zar ne?
- Ha ha ha aha aha aha aha h hahaa ha aha haa ha aha ahahahahaha..,..
< Da smiješno!
- A što radiš oko 4?
< Idem s Davorom u kino!
- A jel?
< Da, dogovorili smo se! A što ti radiš?
- Nišata posebno!
< Nišata? Ha ha ha ha..
- Hm, stvarno! Nišata... Ha ha azha ah aha ha aha aha aha...
< Dobra ti je ta!
- Hoćeš samonom sad u knjižnicu, moram uzet neku knjigu!
< Zašto ne?
- Amo!
< Znam onaj plan! Glup je, zar ne!
- Aha! A šta ćeš! Prijateljica te voli! (Kao i ja)
Ono "kao i ja rekao je tiho"
< Što?
- Ništa, ništa.....
< Jesi li čuo?
- Što?
< Da će nam doć nova učenica!
- Učenik ili učenica?
< Učenica.
- Znaš li kako se zove!
< Da!
- Kkao!
- Oprosti, Kako se zove?
< Ah, to! Sanja!
- Ima li mo0mka?
< Molim??????
- Zezam se!
< Ah, nisi ti takav! Znam da se šališ! A što je s neipravim riječnikom?
- Kojim!
< Pa, znaš one riječi:kkao, nišata..
- Haha ha ha.. Da..
Više ih nisam slušala! Otišla sam u dućan! Zatim:
Dino je izašao s Zvjezdanom! Izgleda da su promijenili temu:
- Ti si mi prava prijateljica! Skupa s Lukom! Bero me uopće ne raumije, a Zlatko i Marko su još djetinjasti!
< Hm.. Ok dosta o tome! Gdje se ti upisuješ?
- U klasičnu ipak!
< Ja ću također pokušatiu Treću gomnaziju. Ali morat ću imati dobre veze...
- Ja nemam veze!
< Nadam se da će moji nešto izmisliti!Veselim se školskom izletu u petak! Baš dobro!
- Slabo mi je od završetka škole i upisa!.....
- Mislim da razgovaramo kao starčeki!
< Što ćeš!
- Ah.
< Dobra ti je nova majica! Promijenio si stil, postao običan!
- Ne želim više nositi preveliku odječu!
< Kad imaš lijepo tijelo!
Najtiše što je mogla rekla je Zvjezdana! Ali, Dino ju je čuo! Pokušao se pravit blesav i glumio da nije čuo!
- Šta?
< Niša, ništa..
Više mi se nije dalo! Kao što Ona kaže, malo sam pretjerala s špijuniranjem! Ali možda ipak nisam! Ah.. Joj... Ah ah joj joj.. Ja sam Bea!!!!!!!!!!!! Pa idem! Jedva čekam kad ću moć ispunit svoj plan!!!!!!!! WA HA HA HA HA AHA HA HA AHA AHAA HAA HAA HAAHAA AHA AHA HAA............

- 13:44 - Komentari (26) - - printaj - §

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

BEA
BBubbly
EExciting
AAmazing