body .... Izmislite neki!?!... Štha ja znam.... šta će mi naslow...=))) - =)Dobre cure vode dnevnike, loše cure nikad nemaju vremena, a Ja, Ja samo želim živjeti svoj život, kojeg ću se sjećati iako to ne zapišem=) - Blog.hr body

.... Izmislite neki!?!... Štha ja znam.... šta će mi naslow...=)))

Image and video hosting by TinyPic

... Hey pipls... Sjetilla se ja da imam blog =)... Pa evo da vam se mallo javim...
...Sad sam se našla pisat postlud, =)=)=)=)... Ma mislila ja popodne, al fkt. nisam stigla....
Došla iz škole, jbt. napokon, dočekala ono zvono... nisam više mogla u onoj ustanovi=))),
fkt. je ubitačno, imamo sedam sati petkom, ono, objesi se špaggetom=))))...
A jbg. moraš ko te pita.. A još dobili zamjenu neku profesoricu, neću sad puno
o njoj ali ima materijala, al jedna stvar goru nisu mogli nać.... Ma užas...
...Neću dalje pisat...
... Aj napokon, taj vikend, živim za njih... Malo odmora....
.. Danas, cijeli dan tj. cjelo popodne presjedila u Imperiy, ma bilo nam super,
zajebavali se,... Ma jebenooo=)....
.. Poslije išli na igralište, zajebavali klince, koje smo mi... A looode smo...
.... Išla kod Ency poslije evo sad došla... Kod kuće nisam ni bila možda sat danas...
Image and video hosting by TinyPic

A sutra idem vanka, joj jedva čeka, ajme... Bit će nam.... Jedva čekam....
... E da ovaj postek pišem I za svoju maću, ( Ivanu ), uz moju Enchy najboju
fjendicu, eto jubavi, eto sad sam te spomenula da znaš... Vojim te muchoo000...
... Ma znash ti to, joj bit će nam supach u Subotu, jedva čeka... Joj....
al tko čeka, taj i dočeka... =)=)=)=)=)... hehehhehh=)....
... Ja sam vam Happy, bash sam supach.... hehehehh=)....
.... Punoo pozzzaM, svoju Enchy, maću, i svoju ekipichu..
... vojim vas.... I da puseko Zeki, on je bube=), ima prehladu...


Image and video hosting by TinyPic

... Ova slikicha, bas je savršena,kao da su slikali nash tri, ja sam ova prwa, maća druga, & Enchy treća... Bash smo cute=)))... hehehhehh=)=)=)....


Budite kao baklja na nebu, zračeći ljubav i svjetlost.
Zamislite tisuću takvih baklji na nebu, poput sjajnih zvijezda u
dalekim galaksijama koje možete vidjeti za vedre noći.
Vi imate u sebi istu snagu da zračite ljubav i svjetlo i trebali biste
sjajiti poput zvijezde, od trenutka kad se probudite ujutro pa do
trenutka kad idete spavati.



... Eto ljudofy, ja vam se mallo ukratko javillla....
... Neda mi se vishe pisat.... =)=))))...*
Eto ljudofy, iskoristite svaki dan, sat, minutu, uživajte,
Be happy....
... Puseko svima...

... Wojim vash sve....

By: Maria.

18.04.2008. | 20:57 | | 8 | kOmenT.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.