body .... The sAme... BuT diFFerent?*........ Nikad mi nisu išly NasloWy*.... x) - =)Dobre cure vode dnevnike, loše cure nikad nemaju vremena, a Ja, Ja samo želim živjeti svoj život, kojeg ću se sjećati iako to ne zapišem=) - Blog.hr body

.... The sAme... BuT diFFerent?*........ Nikad mi nisu išly NasloWy*.... x)

Image and video hosting by TinyPic

... Hey piplsi, sjetila se ja da imam blog :D, ma šala=), sad došla iz škole, pa na net hehehe=)...
I idem pisat postek... E da, nisam vam se pa mogu reć dulje javljala, već dva tjedna....
... Jedva sam dočekala kraj zadnjeg sata, ono užas, Issss.... Al sam dobila 2 iz matkeiz testa :D weeeee
da, meni je to ono super s obzirom na matku, moj najgori predmet ono, otkad znam za sebe...
... Užas, blago rečeno, a u mom razredu pa... 2 osobe su imale veću ocjenu od 2, iz matke u
osnovnoj, tak da ne trebam dalje niti pričat.... Poanta je Ja dobila 2 weeeeeeeee :D.... hehehheeh
... Jedva dočekala taj petak, više... Pa ko će još dva mjeseca u schooll... Jbg!!!....
Živim za vikende.... Dva dana odmora, subotom vanka, uživajcija, sajebancija....
Image and video hosting by TinyPic

... Da i prošlu subotu sam billa vanka, bilo je super, prejebeno :D... Baš je bilo
fenoooomenalnooo000, da, bili u Imperi, al bilo je fenomenalno, ko bi reko,
josh je Zeki bio rođendan, ( puseko njemu) , ma onoooo.... Isplesala sam se, ono
uživala, nisam mogla stajat na nogama, ubile me one pete, nisam mogla
stajat praktički, jedva došla doma, al se isplatilooo,dobro da nismo imali tjelesni
u ponedjeljak, jer ne znam kako bi igrala :D, ma šala, al sam skoro dobila žuljeve,
plesala sam ako ne 3 sata... Issss.. bilo raje, nisi mogao
proć, al je biloooo....Ma mi smo uživali zajebavali se, slavili.... Ma prwa liga =))))....

... I tak.... I sutra se ide vanka.... Aha... Isto će bit supach, iako mi neće bit Enchy,
ona mi je bube=((((... Uffff.... Ima mi gripu, kud baš sad, jbt. četvrti mjesec i ona
dobije gripu... A jbg!!!... Ma nadoknadimo mi sve to sljedeći tjedan, obavezno... : D..
heheheehhe=)))))))****......Ja sam bash dobre volje danas, zapravo već nekih dva tjedna :D
heheheheheh =))))))****.... Bas sam HapPyy..... Weeeeeeeeeeeeeeeee!!!!! hehheheh=)...
.... A sad idem do svoje Enchy, bube mi je... joj... E da pozdravio te netko *****...
hehehehhhe=)***...

Image and video hosting by TinyPic


... Koja pametna=)*.....

Unutarnji svijet svakoga od nas je različit,
različite su nam misli, različiti umovi.
Među stotinama misli, neke su
vrlo korisne i pozitivne, a neke
negativne. Evo kako možemo
definirati i razgraničiti pozitivno
od negativnog. Sve su misli i djela
koja u konačnici donose sreću pozitivna,
a misli i djela koja uzrokuju patnju su
negativna. To je sve.
Zbog toga je od silno velike koristi
analizirati različite vrste misli i umova.
Nakon toga ustrajnim naporima i
na temelju stvarnih događaja
uvidjeti što nam koristi a što šteti.
Vježbajući nadroz nad umom, moći
ćemo povečati pozitivne, a smanjiti
negativne misli. Potpuno sam uvjeren
da ustrajnim naporima možemo
izmjeniti svoj mentalni stav.
(Dalaj Lama)


... I za The End jedna supach* pjesma.... enjoy...




... Eto, blogery mowi, ja sam vam se mallo javila....
... Pa do sljedećeg tipkanja....

.... Uživajte my, proljeće je, love is in the air... :D,
Ma jednostavno uživajte jer,

... Život Nije Generalna proba :D... ( Il tak nešto:D )*....

.... eTO, to je sve od mene za sad...

... Big TnX. onima koji me chitate i komate.....

... Puseko.... X).....

By: Maria.

11.04.2008. | 14:19 | | 10 | kOmenT.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.