body ..... =)..... - =)Dobre cure vode dnevnike, loše cure nikad nemaju vremena, a Ja, Ja samo želim živjeti svoj život, kojeg ću se sjećati iako to ne zapišem=) - Blog.hr body

..... =).....

Image and video hosting by TinyPic


Eyyyyy.... Peoplsy.... Evo da vam se ja mallo javim.... Kak ste wy????.....
..... Ja sam vam bash super, happy.......Pa iz vishe razloga..... hehehehehe=)=)=)=)=)=)....cerekcerekcerekcerek.... Bash sam supach,čak je i dan prekrasan, vikend, ma sve.... Imam fill., da mogu zagrlit cijeli svijet il tak nestho.... heheheheh=).... Svhi se nestho raspisali, ovih dana, to neka groznicha????!!!!??? zujozujozujosmijehsmijehsmijehsmijeh.....
Pa da i ja napishem postich.... Eto schooll je počela i ja se josh nisam naviknula na too.... Joy.... Ali eto, što mozhes, opet povratk u svakodnevicu.... A schooll, sljaka, ide nekako, po običaju..... I tak.... Eto samo mallo javljanje..... Nisth, posebno... Iskoristite ovaj vikend, dan, sekundu, najbolje što možhete i uživajte!smijehsmijehsmijehkiss... Peoplsy, just dont worry and try to be happy=).....

Image and video hosting by TinyPic
.....
Možda ti baš ovo danas treba :] ...
1. Barem dvoje ljudi na svijetu te voli toliko da bi život dali za tebe.
2. Barem 15-oro ljudi na svijetu te voli na neki način.
3. Ako te netko mrzi onda je to samo zato što želi biti poput tebe.
4. Tvoj osmjeh svima donosi sreću, čak i onima koji te ne vole.
5. Svake večeri netko misli na tebe prije nego što zaspi.
6. Nekome si čitav svijet.
7. Da nema tebe netko sada ne bi živio...
8. Ti si poseban/na i jedinstven/a.
9. Voli te netko za koga ni ne znaš da postoji.
10. Kada napraviš i najveću grešku, nešto dobro izađe iz toga.
11. Kada pomisliš da se čitav svijet svalio na tvoja leđa, gledaj bolje, vjerojatno si ti svoja leđa naslonio/la na svijet.
12. Kada misliš kako nema šanse da dobiješ ono što želiš, vjerojatno ni nećeš dobiti. Ali ako vjeruješ, prije ili kasnije ćeš dobiti upravo ono što želiš.
13. Uvijek pamti komplimente koje dobiješ, a zaboravljaj ružne primjedbe.
14. Uvijek reci nekome sto osjećaš za njega, ljepše ćeš se osjećati kada ta osoba to sazna.
15. Ako imaš dobrog prijatelja, imaj vremena da mu daš do znanja koliko ti je dobar.

......

Eto to je sve od mene za sad....
..... Do sljedećeg tipkanja....

...... KISACH***.....
Image and video hosting by TinyPic

By:Maria.
Image and video hosting by TinyPic

26.01.2008. | 13:09 | | 19 | kOmenT.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.