body .... =)* .... - =)Dobre cure vode dnevnike, loše cure nikad nemaju vremena, a Ja, Ja samo želim živjeti svoj život, kojeg ću se sjećati iako to ne zapišem=) - Blog.hr body

.... =)* ....

Image and video hosting by TinyPic

.....eY, blogeri moji=), našla ja malo vremena i za post=)....Nisam se prilično dugo javljala, ma znate i sami, neda ni sezuboeekroflrofl... Al eto...
Pa prošao je i još jedan tjedan i još samo jedan do praznikaaaaaaaaaayesyesyesthumbup.... By me school ko i obično onak po planu, josh matishu moram ispravit ( po običajunonono)!!!
A ja sam vam supach=)naughtynaughtyyesyes...Bash sam happy=)=)=)!!! Image and video hosting by TinyPic
.... Samo šta me neke osobe užasno živciraju i nemogu vjerovat da netko može past tako nisko, i tako se ponašat!!! Ono spusti se na zemlju!!!!
Neću navodit imena.....burninmadburninmadburninmadbang.....!!!!!!!
I jos jedna osoba koju sam smatrala jednom unique osobom, koju sam cijenila,... poazala se da je totalno drugačija.... Pa šta je svima....
Ali neću ništa više pisat.... Da nebi bilo..... ovo ono...
Ako netko može pogodit....beljbeljbeljzubo....
Nego, sinoć mi se bash nije dalo ić van,....Em, nemaš di, i kakvo je vrijeme tu u Lici brrrrrrrrrrrrrr=)=)=)!!!!! Image and video hosting by TinyPic
A Enchy je bila sama doma, pa sam išla prespavat kod nje.Bilo nam je fenomenalno!!!!! A kakve sam ja samo gluposti bubala to ne možeš ni zamislit ja nisam normalna osoba...Ena je pišala doslovno .... Mi smo smišljali takve gluposti i zajebavale se ma bilo nam je fenooooooomenaknoooooooooo!!!!!
Ma lomile se od smijeha..... A šta smo radile od 12 do 7 da u sedam smo zaspale!!!! Ovaj dio će razumijet my enchy..... Ispunila ti se željicha....
Al nisi normalna.... A BOGA TI!!!!!.... Trebala si uzet pare,hahahahah=)=)=)=)=)=)... i vratit prazan.....heheheheheh=)=)=)=)=)..... Al da je bio ko "normalan" s nama mislim da bi poludio....
Ma neću ja dalje u detalje.....
.....Mislim da bi bilo dosta.....
Eto toliko od mene....
.... Do skorog tipkanja.....


.... KISSYY KISSYY.....
Image and video hosting by TinyPic

By: Maria.
Image and video hosting by TinyPic

16.12.2007. | 15:38 | | 18 | kOmenT.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.