body ... Hey, hey me again=)... - =)Dobre cure vode dnevnike, loše cure nikad nemaju vremena, a Ja, Ja samo želim živjeti svoj život, kojeg ću se sjećati iako to ne zapišem=) - Blog.hr body

... Hey, hey me again=)...

Image and video hosting by TinyPic

Pa bio bi red od mene da vam se malo javim=).... Joj, napokon vikend
i malo odmora od one takozvane ludnice=) tj. škole. Ja sam vam ljudovi moji
supach bash sam nekako dobre volje, happy, bash se osjećam super nemožeš, bilivit=)!!!! hehe=)..... Josh je danas subota=).... I of course ide se vanka, uobičajeno imperia-central! A di ćeš drugdje=((((.... Ali nam je fuull cool=)....Zajebancija, glupiranje,.... Ma uvijek nam je super!!!!!!!!
Eto full kratko javljanje od mene=))).... Nishta ljudovi mowi danas je subota
i znate što trebatepartypartyparty, of course=)!!!!!!!!!!!!
Onda uživajte i have fun!!!!!!!!!!!!!!! Ja sam vam super i nadam se da ste i vi ,hehehe=).... Just enjoy, be happy and dont wory..... hehehehe=)....

I JOSH NESHTO=))))))))))))))))))))))............

Image and video hosting by TinyPic

Osmjeh ništa ne košta, a djeluje čudesno,
obogaćuje onoga kome je namjenjen a da
pritom ne osiromašuje onog što ga poklanja.
Nitko nije toliko bogat ili siromašan da si ga ne bi mogao priuštiti.
S njime svako samo dobiva.
Osmjeh donosi sreću u dom,
pozdrav je prijatelju, pomoć pri sklapanju poslova.
Osmjeh je kao odmor za umornoga, putokaz izgubljenom,
sunčana zraka za žalosnoga i najbolji mogući prirodni lijek protiv ljutnje.
Osmjeh se ne može kupiti, posuditi ili ukrasti
jer ima pravu vrijednost samo kad se poklanja.

Ovo mi je bilo tooooooo cute=)....

I onda peoplesy be happy , enjoy, and be smiled=).....

Eto toliko od mene....

..... VOJIM VASH SVE*......

BY: Maria. =)

..... KISSYY KISSYY....

Image and video hosting by TinyPic





01.12.2007. | 13:48 | | 21 | kOmenT.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.